Pestario Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 En kamerat av meg ar fått et problem. Han har klart å sette fast trommelen til bilbelte bak i sin E36 coupe. Problemet er at vi finner ikke ut hvordan han skal komme til på trommelen. Han sier bilbelte går inn i baksete, men vi finner ikke ut hvordan seteryggen demonteres. Noen som veit hvordan vi kommer til på den beltetrommelen??
sveinern2 Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 hadde samme problem på min, beltet satt fast i trømmelen. Jeg tok ut setet, og skrudde av beltet i karosseriet (under sitte puta der) og da klarte jeg å rikle og dra til det kom ut, prøv å bank litt på trommelen med en gummihammer samtidig
Pestario Skrevet November 24, 2008 Forfatter Skrevet November 24, 2008 Kan prøve det, men det som er hele problemet er at vi ikke finner trommelen...
BreitBau Skrevet November 24, 2008 Skrevet November 24, 2008 Baksetet er enkelt å løsne.. Ta tak oppe å riv fremover Det gjelder hvis det ikke er delt baksete
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå