Dirty Skrevet November 23, 2008 Skrevet November 23, 2008 skal ha en oljekjøler til min 328 e36 coupe. vil ha en som er rimelig stor. ikke bare en liten lefse. tenkte å ha den under fangeren. noen som vet om noen tøffe noen til salgs ? må være komplett med slanger og alt for å koble til. merker at olje blir fort varm på bane. så vil ha ned oljetempen litt. + at jeg ikke kommer på mer å kjøpe til bilen akkuratt nå hehe
Lex-Talionis Skrevet November 24, 2008 Skrevet November 24, 2008 jeg fikk tak i en oljekjøler fra en liten lastebil, husker ikke merke i farta.. Men er bare å snuse litt rundt
opt Skrevet November 24, 2008 Skrevet November 24, 2008 Hva med oljekjøler fra m3? Da har du en fin anledning til å bytte instrument også hvis du ikke har gjort det. Har du fortsatt lite å gjøre kan du bygge om diffen til 40% brems, Koed selger slike kit.
Azeton Skrevet November 24, 2008 Skrevet November 24, 2008 Gjør det litt anonymt? Kjøpe M3 oljefilterhus med orginal M 3 oljekjøler. Eller kittet jeg har sikla litt på. http://store.nexternal.com/shared/StoreFront/default.asp?CS=vacmotors&StoreType=BtoC&Count1=843624293&Count2=760764718&CategoryID=92&Target=products.asp Så fører du opp med thermostat og inline filter.. Edit: Funka dårlig.. Men.. Oilsystems>oilcoolers/kit>Vac-billet racing oil housing W/cooler kit
BreitBau Skrevet November 24, 2008 Skrevet November 24, 2008 Husker før var det pop å flytte radiator ned i luftåpningen i M-tech fangeren, og deretter sette oljekjøleren oppe i nyrene.. Kanskje en ide?
oddis Skrevet November 24, 2008 Skrevet November 24, 2008 Jeg har etter anbefaling bestilt meg en 25 raders kjøler fra Earl's med AN tilkoblinger. Kjøper du også en trykkslange fra samme produsent kan du komponere og lage slanger helt som du selv vil, uten spesialverktøy. Anbefales. Må dog gjenge opp, eller sveise inn en AN male kobling inn på blokka, om du ikke har M3 oljefilter med utganger til kjøler, da det da finnes overgangsadapter. Fungerer meget bra, men koster litt. Finnes på bla summitracing.com
Dirty Skrevet November 24, 2008 Forfatter Skrevet November 24, 2008 ok takker for svar. ble ligg gira på å flytte ned radiator. hvordan ser det ut montro ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå