Gå til innhold

530d m-tech 295 000+reg

kolstn
 Share

Anbefalte innlegg

selger min 530da 106 000km

se annonse på finn

Eg har tatt karosseribytte på denne bilen.. (er mekaniker med fagbrev og jobber på verksted som har spesialisert seg på BMW) flyttet over motor,gir og travers foran frå ein 530d vrak.. men dette var gått mer en denne bilen. så etter bilen var godkjent ombygd av biltilsynet. så satt eg i igjenn den orginale motoren,gir og travers. så nå er bilen slik den var orginalt

http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... .svl=Bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er tatt karosseribytte.. flyttet over motor girkasse og traves foran, frå ein vraka 530d.til ein nyere 530d som er henta frå tyskland. biltilsynet godkjente dette, så satte eg i igjenn den orginale motoren,girkassa og traversen foran... pga at dette hadde gått nesten dobbelt så mange km. og traversen var litt bøyd..

Ved karroseri bytte bruker man oppigjenn chassinr frå vraket så derfor er engangsavgift betalt frå før. og derfor blir denne bilen bra rimelig inn til meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er tatt karosseribytte.. flyttet over motor girkasse og traves foran, frå ein vraka 530d.til ein nyere 530d som er henta frå tyskland. biltilsynet godkjente dette, så satte eg i igjenn den orginale motoren,girkassa og traversen foran... pga at dette hadde gått nesten dobbelt så mange km. og traversen var litt bøyd..

Ved karroseri bytte bruker man oppigjenn chassinr frå vraket så derfor er engangsavgift betalt frå før. og derfor blir denne bilen bra rimelig inn til meg

Hehe, skjønner d forsatt ikke:-I) Men det er egentlig ikke så nøye:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skjønner d forsatt ikke:-I) Men det er egentlig ikke så nøye:-)

Det er avgiftsfritt åå ta inn bilen, eller engangsavgiften blir så og si ingen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...