kolstn Skrevet November 23, 2008 Share Skrevet November 23, 2008 selger min 530da 106 000km se annonse på finn Eg har tatt karosseribytte på denne bilen.. (er mekaniker med fagbrev og jobber på verksted som har spesialisert seg på BMW) flyttet over motor,gir og travers foran frå ein 530d vrak.. men dette var gått mer en denne bilen. så etter bilen var godkjent ombygd av biltilsynet. så satt eg i igjenn den orginale motoren,gir og travers. så nå er bilen slik den var orginalt http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... .svl=Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Så du har byttet motor, fått dette godkjent, så satt inn igjen gamle motoren.. Kva motor er gamlemotoren og kva er vitsen med motorbytte, godkjenning, så montering tilbake igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Så du har byttet motor, fått dette godkjent, så satt inn igjen gamle motoren.. Kva motor er gamlemotoren og kva er vitsen med motorbytte, godkjenning, så montering tilbake igjen? Ja, jeg skjønte ikke dette jeg heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kolstn Skrevet November 24, 2008 Forfatter Share Skrevet November 24, 2008 er tatt karosseribytte.. flyttet over motor girkasse og traves foran, frå ein vraka 530d.til ein nyere 530d som er henta frå tyskland. biltilsynet godkjente dette, så satte eg i igjenn den orginale motoren,girkassa og traversen foran... pga at dette hadde gått nesten dobbelt så mange km. og traversen var litt bøyd.. Ved karroseri bytte bruker man oppigjenn chassinr frå vraket så derfor er engangsavgift betalt frå før. og derfor blir denne bilen bra rimelig inn til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E93, nå E63:-) Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 er tatt karosseribytte.. flyttet over motor girkasse og traves foran, frå ein vraka 530d.til ein nyere 530d som er henta frå tyskland. biltilsynet godkjente dette, så satte eg i igjenn den orginale motoren,girkassa og traversen foran... pga at dette hadde gått nesten dobbelt så mange km. og traversen var litt bøyd..Ved karroseri bytte bruker man oppigjenn chassinr frå vraket så derfor er engangsavgift betalt frå før. og derfor blir denne bilen bra rimelig inn til meg Hehe, skjønner d forsatt ikke:-I) Men det er egentlig ikke så nøye:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 er tatt karosseribytte.. flyttet over motor girkasse og traves foran, frå ein vraka 530d.til ein nyere 530d som er henta frå tyskland. biltilsynet godkjente dette, så satte eg i igjenn den orginale motoren,girkassa og traversen foran... pga at dette hadde gått nesten dobbelt så mange km. og traversen var litt bøyd..Ved karroseri bytte bruker man oppigjenn chassinr frå vraket så derfor er engangsavgift betalt frå før. og derfor blir denne bilen bra rimelig inn til meg Hehe, skjønner d forsatt ikke:-I) Men det er egentlig ikke så nøye:-) Det er avgiftsfritt åå ta inn bilen, eller engangsavgiften blir så og si ingen ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kolstn Skrevet November 24, 2008 Forfatter Share Skrevet November 24, 2008 ja betaler kun mva og noen andre små avgifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kolstn Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg