keemzn Skrevet November 24, 2008 Skrevet November 24, 2008 hei:) Jeg har en bmw 320 94 mod som jeg har noen problemer med. Det begynnte i sist uke med at den var tom for strøm om morgen. Men det som var rart i dagtidelig var at når jeg skulle starte med startkabler var at nødblinken sto på helt til den ble tom for strøm etter at jeg skrudde på tenningen Og det var ingenting som skjedde når jeg prøvde og starte heller Noen som har peiling eller hatt et lignende problem? Keemzn-
keemzn Skrevet November 26, 2008 Forfatter Skrevet November 26, 2008 noen som vet hvor jordingen fra motoren til karosseriet er?
keemzn Skrevet November 29, 2008 Forfatter Skrevet November 29, 2008 kan det vere alarmen som er mongo?!?!?.... jeg har ikke brukt den siden jeg kjøpte bilen...men det har ikke tilsynelatende vert bruk for den heller:P
axor Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 det er nok alarmen / startsperren som slår inn ja, hadde akkuratt det samme på min.. lad opp og slå av den så skal du se at den starter:)
keemzn Skrevet November 29, 2008 Forfatter Skrevet November 29, 2008 1000 takk:)..da må jeg prøve å finne ut av alarmen...den er litt mongo:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå