tigern1984 Skrevet November 24, 2008 Skrevet November 24, 2008 Får melding på kjørekomputeren om å sjekke parklys. Har oppgraderte lykter og manualen heviser til de gamle lyktene uten angeleyes. Der står det at jeg skal bytte pære. Har gjort dette, men det hjalp ikke mye. Er det en annen løsning på angeleye'sene, som gjør at det er noe annet jeg må skifte for å få liv i ringene igjen? Alle hint og tips mottas med takk!
Sjøbuse Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 hviss du har LED lys i ringene må du kjøpe en motstand og kobble på. LED har for liten motstand så bilen tror det ikke er noe lys der. er ikke elektrikker. men tror det er noe sånn måtte hvertfal koble motstand på skiltlysene mine når jeg byttet til LED.
icc Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 Okay... tittel var litt missledende. Trodde det var noen som hadde blitt oppringt av "døde". Vel, vel, slik går det når man ikke kan skrive
tigern1984 Skrevet November 25, 2008 Forfatter Skrevet November 25, 2008 Haha. Skjønner hvordan forvirringen kunne oppstå. Har endret trådemne. Håper det ikke var meg du hintet til at ikke kunne skrive... Jeg vet ikke om det er for lite motstand, men kan ikke forestille meg at mangel på motstand skal gjøre slik at ringene ikke lyser. Eller? Noen andre som har opplevd dette?
matsrh Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 Hvis ringene ikke lyser så er det sikkert dårlig kontakt. Er det på min, lyset i ringene kommer å går
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå