Litjhaug Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 15" vinterhjul til e39 selges Borbet 7x15 et18 felgene er helt greie... Dunlop studless piggfrie dekk (205/65R15) Dekkene har bra med mønster enda! Bud ønskes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet November 26, 2008 Forfatter Share Skrevet November 26, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet November 26, 2008 Forfatter Share Skrevet November 26, 2008 buMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillepål Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 hvor i landet befinner hjula seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet November 30, 2008 Forfatter Share Skrevet November 30, 2008 10 mil vest for Trondheim... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillepål Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 lyst til å bytte mot 4 18" ronal R7? (bilde av dem på profilen min). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2008 Er felgene rette og fine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillepål Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 felgene ser veldig bra ut. trenger bare nye dekk. var ikke tegn til bibrasjoner da jeg kjørte med dem. men jeg har bare senterlokk. (men det har ikke jeg brydd meg så mye om..) hvor dypt mønster er det på dekkene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2008 husker ikke dybde på mønsteret, men kan finne det ut til i kveld... Men hvor kommer du fra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lillepål Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 jeg bor like ved skarnes. ca 30min fra kongsvinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2008 au da... Langt å kjør!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Mars 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselVegard Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Jeg kunne vært interessert, men jeg gidder ikke dette "bud ønskes"-greiene som er her på Bimmers. Kom med en pris, så vet vi var vi har å forholde oss til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå