mAZE Skrevet November 24, 2008 Share Skrevet November 24, 2008 Litt over 1år gammel. Ripe fri, men litt slitt rundt ett par tre taster. Funker veldig bra, men den nyeste software'n installert. Pris 1499,- http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15603044 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 bud: 1000kr =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 Budet er notert.. Håper forøvrig noen byr over dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 1100 I kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 Vi lar det gå til søndag ihvertfall tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Hadde lik som denne en periode, har nå c902 (som btw er nyere, og skulle være så mye bedre) Mye mer fornøyd med k850i'n! Beste phonen jeg har hatt. Lykke til med salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet November 30, 2008 Forfatter Share Skrevet November 30, 2008 Da nærmer det seg slutten på denne budrunden. 1000,- er vel det vinnende budet ennå. Regner med ditt bud på 1100,- bare var gjeldende på torsdag, dirtydicky? Søskenbarnett mitt var også interessert i den, men har ikke snakket med han i dag. Han har dessverre ikke mulighet til å komme med noen bud her, da han ikke er medlem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Regner med at mobilen er solgt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 Nop.. Har ikke hørt noe fra Robel, så hvorfor han la inn bud skjønner ikke jeg. Har ikke fått snakket med søskenbarnet mitt enda, så da er den fortsatt til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Men går den for 1000kr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 tja, trodde nesten jeg fikk beskjed på pm ellerno hvis jeg "vant" budrunden Men hvordan er ståa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tic`n Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Fikk beskjed om at han ikke kunne selge den for rundt 1000lappen lenger visst.. Men aner ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå