Gå til innhold

Anlegg i E30(4dørs)


Anbefalte innlegg

Hei

Har nå handla anlegg og venter bare på at det skal komme hjem til meg...

Anlegget jeg bestilte bestod av følgende produkter:

jmaq4p01qclym11cg4tf.jpg

FUSION EN-AB1120 12" Aktiv Sub

i5x3yzyptntetyjpldw2.jpg

FUSION RE-CM5250 5,25" 2veis Frontsett

8co5tfoedp0szgmt6q17.jpg

FUSION EN-FR6930 6x9" 3veis

Har cdspiller fra før av og alt av kabler er også ordnet...

Er vel ikke noen her som har testet noen av produktene eller noe annet til FUSION?

Bilder vil komme etter som jeg instalerer dette i bilen, slik at andre kan få tips til plassering i E30 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fusion er nå et helt greit merke d, personelig hadde jeg gått for 6,5" kompsett og gitt f.. i 6*9" og spart de pengene :) men pøs på med bilder så vi får c åssen d blir, bedre med for mange eller for få bilder ;) hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ligna mistenkelig på noe sånn de selger på netthandelen?:P Fence eller hva det heter. Har en 2x10 sub stående som jeg røverkjøpte på netthandelen:P spiller utrolignok greit den også. Men nok OT! Tror det der kommer til å spille mer enn greit nok for den vanlige mannen i gata;) men som bmw520 sa, så ville jeg også gått for 6.5, eller noe mindre, iom at plassen i hatthylla på e30 ikke er allverdens. og ja, sleng ut bilder!! lots of 'em :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe er ikke fence nei... 6x9 og kassa kom i dag, slang det inn og det spiller bra nok, dette skal bare være en forbedring av det jeg hadde og ikke noe ekstrem bygg så lyden var bra til sitt;)

Fikk ikke tatt bilder, men kan ta i morgen og når resten av høyttalerene kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe, nå prater vi ikke om ekstremt bygge, bare fordi man anbefaler d litt annerledes en hva du tenkte, tipset er jo får at du skal få d best mulig for d du har brukt til anlegget, og jeg må bare påpeke at lyd bak i en bil vil bare ødelgge lyden så fremt man ikke har surround ;)

men d er DU som bestemmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilder kommer når min pc er fikset, men tok ut frontsettet og så bakpå de gamle; max 25W(de nye er vel rundt 200W) veit jo at det er RMS som er viktig, men den er garantert høyere den også ;)

Etter at jeg har prøvd anlegget en stund, kan jeg egentlig si at jeg er fornøyd foreløpig, skal kjøpe kasser til 6x9, slik at lyden blir vinklet forover i bilen... vil dette også ha noe å si på bassen de gir?

For de som vil ha et billig anlegg som har en grei lyd, er dette et ok kjøp.

Vil bassen gi mer trykk inne i bilen hvis det er hull i hattehylle eller hvis jeg snur den slik at elementet slår inn mot seteryggene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruker å si, prøv selv å få erfaring, aller fleste her inne har altid en formening om ting, da er d bedre å prøve selv, iværtfall i ditt tilfelle, kan iværtfall si d sånn, blir som regel bedre bass om du for den inn i bilen, men kan også låte som mer bass inni bagasjen da den forsterkes der inne, men da blir d brumle bass. men smaken er som baken ;) test og finn ut lyden DU vil ha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...