AlXz Skrevet November 27, 2008 Forfatter Skrevet November 27, 2008 diff. hvor mye skal du ha for den? kan du sende den?? Kan sendes ja.. Men veier oppimot 40kg om jeg ikke tar feil. Så må den pakkes i tillegg.. Pris på pm
BARCELONA Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 har du abs enheten komplett med styreenhet? evt ring meg på 99364085! haster!
AlXz Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Skrevet Desember 4, 2008 har du abs enheten komplett med styreenhet? evt ring meg på 99364085! haster! Sendt deg melding
petter-s Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 Hvor mye for ryggen i baksete og førersete (viss det er helt og uten hull).. send pm
AlXz Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Skrevet Desember 26, 2008 Hvor mye for ryggen i baksete og førersete (viss det er helt og uten hull).. send pm Pm sendt.
AlXz Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Skrevet Januar 17, 2009 Bilen mangler nå front. (Panser, grill, grillramme, frontlykter og skjermer)
MrJørgensen Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Er det M40 motor? Isåfall kan det hende jeg kan bruke dynamoen din, om du kan plukke den av og sende den.. Mye skulle du isåfall hatt? Og hvor langt har den gått, hvilken stand den er i osv.?
AlXz Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 Er det M40 motor?Isåfall kan det hende jeg kan bruke dynamoen din, om du kan plukke den av og sende den.. Mye skulle du isåfall hatt? Og hvor langt har den gått, hvilken stand den er i osv.? M40 ja. Vet ikke hvor langt den har gått. Aldri hatt problemer med dårlig strøm når jeg har brukt bilen. Dynamo funker nok greit. -------------------------------------------------------------------------------------- Gulvteppe solgt. Motor og gir, pedalsett, bremsekraftforsterker, abs, .., seter og dashbord, osv er plukket løst og klart for henting / sending Fangere ligger også løst. Tar bilder at det du vil. Bare gi beskjed. Regner med alt av drivverk og framstilling/bakstilling er plukket av iløpet av uka / helga. Hele bilen går i deler, og alt er til salgs!!! Masse bilder i første post!!!
AlXz Skrevet Februar 10, 2009 Forfatter Skrevet Februar 10, 2009 OPP! Ingen som trenger noe? Tar bilder om det ønskes.
AlXz Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Skrevet Februar 18, 2009 BUMP! Oppdadering med masse bilder i første post!
AlXz Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Skrevet Februar 25, 2009 BUMP! Trenger plassen til annet Ingen som trenger noe??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå