bmwt Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 kjørecomputeren virker ikke. dvs har den lille,satt i dag inn den store. men da var det kun lys som virket. er en hel haug med ledninger til stikket så skulle tro den skulle kunne brukes...noen ide noen??
Stephan.s Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 Du trenger jo da også blinklyshendelen som brukes til å styre OBCen med, samt trolig codesticket. http://www.bmwe34.net/E34main/Upgrade/OBC.htm http://www.lightsoft.co.uk/bmw/obc.html
bmwt Skrevet November 25, 2008 Forfatter Skrevet November 25, 2008 har montert alt dette,men dette er vell å merke en 525 tds...vet ikke om det har noe å si...
Hoem Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 nylig gjort dette selv, du mangler nok spenning på den ledningen som er rød/grå/gul. Vanligvis kobles den til den som er rød/gul Du trenger ikke hendelen for at det skal fungere og om du trenger codestick får du opp PPPP i display
GiljeN Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 min kjørecomputer restarter seg når jeg trør på bremsa hva kan problmet være ?
Hoem Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 haha, hørtes litt kjipt ut i og med at jeg ikke tror noe av det elektriske på bremsene går om kjørekomputerene, du kan jo starte med og følge ledningene fra kjørekomp og se om det er gjort noen "lure" løsninger med f.eks alarm, ekstra bremselys osv osv. Er utrolig mange elektriske gjør det selv menn ute! Bilen min hadde ekstra ledningsnett som veide over 5kg som var unødvendig! Der var det blandt annet strømtyv på strømtyv, var en utrolig trygg bil med 4 forskjellige alarmenheter.!
bmwt Skrevet November 25, 2008 Forfatter Skrevet November 25, 2008 nylig gjort dette selv, du mangler nok spenning på den ledningen som er rød/grå/gul. Vanligvis kobles den til den som er rød/gulDu trenger ikke hendelen for at det skal fungere og om du trenger codestick får du opp PPPP i display får ta en tur ut å sjekke dette ja...håper det er kun det....
Sir Hofstad Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 nylig gjort dette selv, du mangler nok spenning på den ledningen som er rød/grå/gul. Vanligvis kobles den til den som er rød/gulDu trenger ikke hendelen for at det skal fungere og om du trenger codestick får du opp PPPP i display He-he. Fint noen tar opp "arven" på dette...
bmwt Skrevet November 25, 2008 Forfatter Skrevet November 25, 2008 kom frem pppp hvor får man dette såkalte codesticket da??
Sir Hofstad Skrevet November 25, 2008 Skrevet November 25, 2008 En mulighet er å sende til meg for koding.
bmwt Skrevet November 26, 2008 Forfatter Skrevet November 26, 2008 at jeg sender kjørecomputeren til deg?? hva vil dette koste ca??
Hoem Skrevet November 26, 2008 Skrevet November 26, 2008 tror selve codesticket koster rundt 300-350 og så blir det montering!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå