Infinity Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 Har disse felgene som går billig hvis noen vil ha dem, de er på ingen måte strøkne men greie bruksfelger osv. En felg har liten bulk på bakside, hatt denne på bak og ikke merket noe spesielt kast. 7*17 et45 4* 215/40/17 står på. To er greie men litt kantslitt og to er mindre bra og kantslitt. alle går ann å kjøre å for å si det sånn. Kan evt byttes i annen moro til e30;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTouring Skrevet November 25, 2008 Share Skrevet November 25, 2008 1200 og jeg henter i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet November 25, 2008 Forfatter Share Skrevet November 25, 2008 Vær så god, hvis ingen byr høyere innen imorra kl 12 er de dine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet November 26, 2008 Forfatter Share Skrevet November 26, 2008 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondred Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 faen jeg som tenkte jeg kunne by en tannstang fra e36:P vis du ville hatt kortere styring:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinity Skrevet November 28, 2008 Forfatter Share Skrevet November 28, 2008 Det har jeg fra førav;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå