Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
kristian08 hva vil du fram til ? haha kan ikke annet en å le, nytter ikke klage til oss, du får gå å klage til eier av video'en vi orker ikke høre på bestefar pratet ditt. iallefall ikke jeg,

rå bil kul video. JIIIISESs Halleluja

Er ikke det åpenbart? Les en annen plass vis du ikke Orker å lese "bestefar" pratet mitt. Du blir jo tydeligvis sliten av det ;-)

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Syntes det var litt gøyt å diskutere.. Ikke ofte jeg tyr til tastene her inne på forumet.. Denne gangen syntes jeg at slike videoer ble postet engang for mye. Rart at ingen forsvarer videoen, men heller "angriper" meg fordi jeg har en sterk mening om grise kjøring.. Folk snakker heller om hva som står i signaturen min som visst nokk definerer meg som person.. Well done guys. Dette ble jo rene VG nett til slutt..

Greit at dette er mye OT, men litt kritikk må da tåles. Har ingenting imot en eneste av dere. Tvert imot.. Hvem går jeg til når bilen min lever sitt eget liv..? Jo, nettopp dere her inne.

Sykt lett å begynne med "jeg kondolerer", "beklager for tapet ditt" når noen legger ut at de har mistet noen kjær for de.. (ikke at det nødvendigvis har noe med grisekjøring å gjøre) men når noen legger ned sin mening at de syntes grisekjøring er hjernedødt, så blir en slaktet??

Dette da i sammenheng med hverandre vell å merke

Gode moraler her inne gutter..

Skrevet

Yes sir. Og jeg tar det til meg når det er verdt å lagre i erfarings banken. Det forstår du..

Men kom for guds skyld med konstruktiv kritikk..

Jeg tar da ikke feil i det jeg sier..?

Dere er vell kanskje lei at folk kaster seg over dere når noen legger ut en slik video.. Men det er vell ikke min feil til gjengjeld.

Er ikke jul enda.. Snart;-)

Skrevet

hmm..

Jaaa, jeg tenkte nå mine tanker når han kommer bred i venstre fil rundt en sving...hehe. Ellers er jeg inhabil, da jeg bare tok meg tid til å se bruddstykker av filmen.

Kritikk må vi tåle, så Kristian skal ikke henges for sine meninger, og å kalle ham "trygg-trafikk-representant" i negativt fortegn blir jo litt tullete..Trygg trafikk gjør tross alt mye viktig for norsk trafikksikkerhet de også :wink:

Ellers råtøff bil!! - begge to :D

Skrevet

det er bra du prøver å framstå som et godt eksempel kristian, og gi beskjed om hva du holder deg for god for. men!

her inne er desverre alle bilinteressert, og i mange situasjoner skjer utløpene for interessen (hvertfall hvis jeg snakker for meg selv) på norsk og offentlig vei, i smådrøye hastigheter i forhold til veien, og med fare for andre menneskers liv. hvis du ser på forholdene rundt svinkjøringen på videoen så er det ingen faretruende situasjoner (som jeg husker hvertfall) hvor ting kunne gått fryktelig gale. det jeg mener er: om du sammenligner deg selv med en brennende kristen som prøver å frelse folka som holder til på den lokaleklubben, når de er samlet, å forteller fylla historier til hverandre (vi er her inne for å lese om ting som interesserer oss, og videoen gir ikke meg noe mer enn å tenke "oj- den bilen gikk sykt bra", ) vi gir en stor faen i, om dine meninger angående grisekjøring. det er STOR forsjell på å kjøre gris, aktivt og hardt. slik jeg definerer videoen, går den heller under kategori "hardt" enn gris. håper du klarer å åpne øynene nok opp til å forstå sammenligingene mine. i tilfelle du forstår, så forstår du også at du ikke klarer å redde verden gjennom å lage en sur tone i dette bimmers.no forumet, som du egentlig kunne forutsett om du hadde vært reflektert nok. at du skal begynne å arrestere folk fordi de ikke har like mye kunnskap om en gammel og avdanket og snart glemt tenåringsidol som du har, blir bare for dumt. dette har med referanserammer å gjøre, folk flest her inne forbinder kanskje ikke james dean med de samme tingene som du gjør, og derfor blir oppfattelsen av deg i denne sammenhengen feil. lev heller livet ditt som du vil- så kan du heller begynne å fortelle visjonene dine til folk som faktisk gidd å høre på hva du bryr deg om, og gjerne en og en- fordi folk er mye mer opptagelig for å diskutere og reflektere egne meninger, under 4øyne.

en god diskusjon kristian, handler ikke om å "omvende" andre til dine egne meninger, men å kunne argumentere mot hverandre, for å øke forståelsen til opposjonen, slik at du igjen kan finne flere og bedre argument for å fortsette diskusjonen. slik denne tråden har utspilt seg til nå, blir du egentlig bare oppfattet som smådum fordi du tydeligvis ikke forstår hvordan du framstiller deg selv, uten å nødvendigvis lese de andre inleggene som er rettet mot dine meninger. innleggene dine sålangt i denne tråden, er mer til skade enn godt

dette skriver jeg ikke for å flame kristian, elle r for å forsvare videoen, men for å prøve å gjøre en selvhevdene "moden" 21åring, som har funnet ut hva han vil bruke tiden sin på, (lage ot) mer kunnskapsrik i forhold til hvordan virkelig diskusjon og kommunikasjon oppfattes. husk kristian, at dersom du klarer å forme teksten din- slik at vi som leser, sitter i gjen med de tankene du vil vi skal sitte igjen med- da har du gitt et godt svar. at du tydeligvis ikke når gjennom hos oss med teksten din, kan i bunn og grunn skyldes at den ikke er formulert tilstrekkelig, og i den grad den burde for at vi skal være enige i dine meninger. hadde du vært flink nok til å kommunisere på denne måten, hadde faktisk jeg sluppet å måtte skrive alt dette for å prøve å øke forståelsen til en tilsynelatende omsorgsfull 21åring som faktisk bryr seg om andre medmennesker, slik at han kan bruke tiden sin på å formulere budskapet sitt slik at han når fram med det budskapet han virkelig mener, og gjøre oss mer samlet, og mer klare for å kjøre trygt og sikkert, enn at samtlige skal finne han småmorsom fordi han hisser seg opp over et spesifikt og ikke spesielt farlig kjøremønster på en video som en poster på youtube for å vise seg fram.

alt i alt kristian, så er vel egentlig alle enige med deg om at det beste er å kjøre pent å pyntelig. men du og driver vel puler rundt, både med og uten kondom- uten å tenke spesielt på kjønnsykdommer og uønskede barn. det handler om risiko og uønskede hendeleser det også kjære deg.

Skrevet

Hehe.. Bra skrevet. Veldig bra skrevet faktisk. Skal ikke legge vekt på det. Men her blir det lett for meg å komme med person angrep. Vet hvem du er unge herr Hawkon88. Vi har en del felles venner så jeg velger å ignorere innlegget ditt. Men du har mye kunnskap ved deg.

Vel, siden jeg også har mange taxi venner og de snakker mer enn de burde så vet jeg at du kanskje kjører litt mer frempå enn du burde. Uforsvarlig med andre ord. Dette er ikke noe jeg legger mitt liv på (ja de snakker mye piss) men for en 19åring å være så dømmer du også veldig fort. Du har da ikke all verdens mer erfaring enn meg..

Streker under DISKUSJONSforum. At jeg ikke får stort med venner fordi jeg deler mine meninger er jo life. Kan ikke forvente at ALLE skal elske og tilbe meg. Såpass reflektert er jeg.. Håper du tenker det samme. Men ikke bruk ordet faen i innleggene dine. Setter deg i et dårlig lys for min del. Der prøver du å få fram din sterke mening med sterke ord. Du virker litt lett å provosere da. (gleder meg til ditt neste innlegg da jeg har hørt litt om deg)

Vet jeg er litt provoserende.. men se no humoren i det.. måtte le godt av innlegget ditt..

Moderatoredit (R Andersen): Fjernet det virkelige navnet til Hawkon88. Man bør tenke seg om før man gir ut medlemmers ekte navn. Det er ikke alle som ønsker det.

Skrevet
Det der var det råeste jeg har sett på en stund tror jeg.. For en fantastisk lyd!

Enig.. Har en kompis som styrer på med en 3,2l

Respekt i at han virkelig gidder å legge så mye penger og tid i den. Virkelig vanskelig å få det rett og holdbart virker det som. Lurer egentlig på hvaforen tid den bilen hadde hatt rundt ringen..!! Han har jo lagt vekt på alt fra A til Å.

8)

Skrevet
Hehe.. Bra skrevet. Veldig bra skrevet faktisk. Skal ikke legge vekt på det. Men her blir det lett for meg å komme med person angrep. Vet hvem du er unge herr Hawkon88. Vi har en del felles venner så jeg velger å ignorere innlegget ditt. Men du har mye kunnskap ved deg.

Vel, siden jeg også har mange taxi venner og de snakker mer enn de burde så vet jeg at du kanskje kjører litt mer frempå enn du burde. Uforsvarlig med andre ord. Dette er ikke noe jeg legger mitt liv på (ja de snakker mye piss) men for en 19åring å være så dømmer du også veldig fort. Du har da ikke all verdens mer erfaring enn meg..

Streker under DISKUSJONSforum. At jeg ikke får stort med venner fordi jeg deler mine meninger er jo life. Kan ikke forvente at ALLE skal elske og tilbe meg. Såpass reflektert er jeg.. Håper du tenker det samme. Men ikke bruk ordet faen i innleggene dine. Setter deg i

et dårlig lys for min del. Der prøver du å få fram din sterke mening med sterke ord. Du virker litt lett å provosere da. (gleder meg til ditt neste innlegg da jeg har hørt litt om deg)

Vet jeg er litt provoserende.. men se no humoren i det.. måtte le godt av innlegget ditt..

det jeg finner provoserende er kun at du legger ut mitt fulle navn og identitet, samt at du for meg til å framstå som en som kjører totalt uforsvarlig. evt historier du har hørt om meg, og hvilke av de detaljene som er skrytt på for å framstille meg som mer uforsvarlig enn som hele episoden egentlig utspilte seg, kjenner jeg ikke til, og det blir da vanskelig å rette på evt feil ved historiene, eller inntrykket du har av meg som person, når jeg ikke vet hva jeg har å forholde meg til. som regel har de ulovlige hendelsene foregått i tidsrom hvor evt sannsynligheten for store skader forhåpentligvis hadde vært minst mulig. mange av hendelsene i historiske kjøreturer mine, ville jeg ikke satt meg opp i pr dags dato pga jeg (føler meg hvertfall) mer erfaren, og tenker konsekvenser i større grad, noe som gir resultat av mindre drøye situasjoner, og i sjeldnere omfang. kjenner du meg såpass godt som du gir uttrykk for, kjenner du også til omfanget rundt barndommen min (derfor jeg tenker du ber meg la være å banne) syns i midlertid du kan behandle meg som den personen jeg er og med de meningene jeg har i dag, og ikke i forbindelse med hvem jeg stammer fra, og hvilke roller jeg har pådratt meg i oppveksten i søket om å finne ut av hvor jeg vil være i voksen alder, og hvilke uforsvarlige hendelser jeg er skyld i. jeg kan ærlig innrømme at jeg er langt ifra stolt over mange av dem, og jeg er glad jeg heldigvis ikke har vært innblandet i ulykker som følge av dristig kjøring, selvom jeg har vært nære på noen ganger. det er også erfaringer jeg har fått, som er med på å forme personligheten jeg har i dag.

jeg ser på dette innlegget som et forsøk på å rette opp i eventuelle misforsåelser rundt meg selv som følge av kristian sitt/sine innlegg. jeg håper at kristian kan ha forståelse for at jeg ikke ønsker at fler detaljer rundt meg blir lekket på forumet da han sikkert kjenner til informasjon som jeg ikke ønsker at skal bli kjent. det er tross alt ikke meg eller meningene til kristian denne tråden handler om. med bakgrunn i dette, kommer jeg til å be moderator fjerne navnet mitt fra kristian sitt innlegg, dersom han ikke gjør dette selv. ellers kan jeg beklage at jeg valgte å bruke et banneord for å gjøre et poeng, dersom det støter dere/kristian.

ellers så er jeg temmelig spent på hvem du er.

at jeg kjørte mer svin før, stemmer- har faktisk roet meg ganske kraftig etter at jeg tok løyve for å kjøre taxi. og syns ikke jeg har vært i noen farlige situasjoner med taxien (spesielt ikke med kunder i bilen) til no (hvertfall som følge av min egen kjørestil). at jeg stortsett kjører litt over fartsgrensen enda stemmer. men jeg føler jeg har glidd mer inn i en aktiv kjørestil, enn i en grisete sammenheng.

håper kristian kan ha forståelse for dette innlegget, å heller disktuere privat informasjon rundt meg og mine tidligere handlinger på pm dersom han vil dette enn i denne- eller andre tråder.

Skrevet

Hei igjen.. Beklager så meget det med navnet ditt.. Tenkte de fleste visste hvem du er siden du selger ting her fra tid til annen. Skulle til å fjerne det men så fant jeg ut at moderator gjorde det før meg. Syntes denne diskusjonen sklei ut til det dårlige. Beklager vis du også føler deg støtt av noe jeg sa. Alt privat om deg forblir privat..

Kristian08

Skrevet
Hei igjen.. Beklager så meget det med navnet ditt.. Tenkte de fleste visste hvem du er siden du selger ting her fra tid til annen. Skulle til å fjerne det men så fant jeg ut at moderator gjorde det før meg. Syntes denne diskusjonen sklei ut til det dårlige. Beklager vis du også føler deg støtt av noe jeg sa. Alt privat om deg forblir privat..

Kristian08

takk :wink: ingen skade skjedd, mulig jeg er litt pessimistisk, men vet aldri hvilke folk (en eventuell sjef i en framtidig stilling jeg har lyst på?/svigerfar?) som søker navnet mitt på google- og da er det ikke i en slik sammenheng jeg ønsker at vedkommende skal finne navnet mitt. misforstå meg rett, jeg prøver ikke å fraskrive meg noe jeg har gjort i noen urasjonelle øyeblikk- da jeg står for hva jeg har gjort hvis jeg blir søkt for hendelsen, enten jeg i ettertid mener det er til det positive eller negative for meg, men jeg ønsker likevel ikke at negative hendelser som jeg angrer på, og navnet mitt skal stå side om side. no hard feelings ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...