BlueLux Posted November 25, 2008 Posted November 25, 2008 Hei, Jeg er en eier av 318d Touring 2007 modell. Har lagt merke til at rattet er "skjevt", dvs. at rattet peker mot venstre i forhold til dashbordet. Det er snakk om bare noen få grader, 5 grader kanskje. F.eks. når jeg trykker rattet helt inntil dashbordet, ser jeg at kanten på rattet ikke er parallell med kanten til dashbordet. Ellers er styringen og midtstiling av ratt/hjul helt OK. Er dette en del av designen? Søkte litt om dette på nettet og fant følgende tråd hvor de beskrev det samme på 5-serien: http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=230022&highlight=steering+wheel+alignment Jeg bare lurte på om andre BMW-eiere her kan sjekke om dette foreligger på deres 3-serie også? Tusen takk på forhånd.
lloydsb Posted November 25, 2008 Posted November 25, 2008 ja er rett mer mot førersete.. Så står ikke helt rett. Merka det mer på den forrige coupen jeg hadde (e36)
Johnsen Posted November 25, 2008 Posted November 25, 2008 Sikker på at det ikke er dashbordet som er vinklet? Syns d høres vanvittig rart ut at rattet skal være vinklet når førersetet ikke er det!
Recommended Posts