Gå til innhold

91 Bmw e30 318i Touring vurderes solgt

StrexX
 Share

Anbefalte innlegg

heisann godtfolk

vurderer å selge bruksbilen min da jeg skal i militæret i januar..

diamantsvart e30 touring som har rulla 267k, motor har blitt bytta fra 316 til 318 en gang for noen år siden , hadde gått ca 200k når jeg kjøpte den så tipper rundt 215-220k nå..

akkurat bytta olje og filter på motor, dynamobørstene er også byttet for ikke mange ukene siden..

reg.reim og tenning( rotor,fordelerlokk og pluggledninger) har jeg ikke peiling på når er bytta sist, men har kvitteringer på en god del fra tidligere eiere..

satt inn sportsstoler for et par uker siden, hele og pene, men satt rygge fra førerstol over på passasjer så den er litt slitt på den ene siden..

byttet ut den orginale analoge klokka med et voltmeter fra autogauge, bare for syns skyld...

ser faktisk bra ut da..

har sota baklampene også, ble overraskende bra. (ikke sota helt svart, bare litt for å få en litt mørkere finish)

rustmessig er det litt å sette fingern på..

er et lite rusthøl i kanalen (4x10 cm stripe oppover rett før framskjermen) og pasasjerdøren er rusten i bunn.. bortsett fra dette er det kun litt overflaterust her og der...

under er den veldig bra!

bak diffen er tørr og fin også...

kosmetisk er den slettes ikke ille, lakken har levd sine år og bærer selvfølgelig preg av det, men bilen vil bli polert og rubbet før salg så det vil nok hjelpe en hel del!

gode hankook vinterdekk på 15" Fondmetal flereika alu. felger, disse kjøpte jeg av en jeg kjenner for kun kort tid siden, da han skulle gå opp en dim.. lite brukt.. mye spor igjen og de er fortsatt myke og fine.

felgene er runde og fine, lite merker og skader i de..

sommerdekk er det dårlig med desverre, da disse var dårlige når jeg kjøpte bilen..

bilen er EU ok til 11.09 og er en utmerket god bruksbil/vinterbil.

hadde kunne tenkt meg litt over 15k for bilen så kom med bud, går til en bra pris ved hurtig avgjørelse og til folka på forumet...

(skambud kan dere holde for dere selv)

bilder kommer før helga, men de fleste veit åssen en diamantsvart

e30 touring ser ut;)

noe dere lurer på så er det bare å spørre... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...