tetorkel Skrevet November 26, 2008 Skrevet November 26, 2008 Ønsker å kjøpe skinnseter, evt delskinn, sport eller vanlege, hovelykter, baklykter, dei med øvre del blankt glass
AlXz Skrevet November 26, 2008 Skrevet November 26, 2008 Velkommen til forumet Prisklasse må dette ligge i da? Har skinn interiør jeg har kjøpt for å bruke selv. Men har ikke satt det i ennå, og gjør ikke det før etter vinteren. Om jeg får en bra pris kan det selges.
iNthe Skrevet November 26, 2008 Skrevet November 26, 2008 har en komplett 91 mod 325i sedan, med diffsperre, motor, komplett, skinninteriør i svart (ekstremt strøkent) m-fanger + + send meg en pm, bor ikke så langt unna..
tetorkel Skrevet November 27, 2008 Forfatter Skrevet November 27, 2008 Velkommen til forumet Prisklasse må dette ligge i da? Har skinn interiør jeg har kjøpt for å bruke selv. Men har ikke satt det i ennå, og gjør ikke det før etter vinteren. Om jeg får en bra pris kan det selges. Hei , har ikkje peiling på pris egentleg, men det burde vel la seg gjøre å få brukbare seter mellom 2000-4000 kr vil eg tru, å viss lykter blir kjøpt brukt er det vel kanskje halv pris kontra nytt, ka pris hadde du tenkt for setene da?
AlXz Skrevet November 27, 2008 Skrevet November 27, 2008 Velkommen til forumet Prisklasse må dette ligge i da? Har skinn interiør jeg har kjøpt for å bruke selv. Men har ikke satt det i ennå, og gjør ikke det før etter vinteren. Om jeg får en bra pris kan det selges. Hei , har ikkje peiling på pris egentleg, men det burde vel la seg gjøre å få brukbare seter mellom 2000-4000 kr vil eg tru, å viss lykter blir kjøpt brukt er det vel kanskje halv pris kontra nytt, ka pris hadde du tenkt for setene da? Beholder dem nok selv jeg
Disaster Skrevet November 27, 2008 Skrevet November 27, 2008 "Brukbare seter mellom 2000-4000 kr vil eg tru" He he
tetorkel Skrevet November 27, 2008 Forfatter Skrevet November 27, 2008 "Brukbare seter mellom 2000-4000 kr vil eg tru" He he ho ho ka e prisen da? spytt ut, skal du selge eller?
tetorkel Skrevet November 27, 2008 Forfatter Skrevet November 27, 2008 Velkommen til forumet Prisklasse må dette ligge i da? Har skinn interiør jeg har kjøpt for å bruke selv. Men har ikke satt det i ennå, og gjør ikke det før etter vinteren. Om jeg får en bra pris kan det selges. Hei , har ikkje peiling på pris egentleg, men det burde vel la seg gjøre å få brukbare seter mellom 2000-4000 kr vil eg tru, å viss lykter blir kjøpt brukt er det vel kanskje halv pris kontra nytt, ka pris hadde du tenkt for setene da? Beholder dem nok selv jeg ka e prisen da? hemmeleg eller
Disaster Skrevet November 27, 2008 Skrevet November 27, 2008 Ja velkommen skal du være Ingen hemmelige priser her men om du er ute etter strøkne seter i M sport skinn så må du ihvertfall ta den prisen du tror du må ut med å gange med to + kanskje legge til noen ekstra lapper på dette Dessuten begynner markedet å "tørke" ut for skinnseter, Koed for eksempel har ikke hatt inne bra skinninteriør (sort) på lange tider Dette er noe nesten alle er ute etter, ergo mangelvare. Selv har jeg klart å skaffe meg komplett skinn M - sport med el. justerte stoler inkl varme fram + todelt nedfellbart baksete til sedan (skjelden vare) mangler bare sitteputa bak men den dukker opp i løpet av vinteren. Dette skal monteres til våren så da skal selge jeg mitt interiør som er i fin grå velour med framseter, baksete, dørpaneler, taktrekk, stolpebekledninger, nakkestøtter og hattehylle (prisantydning 6 - 7000,-)
iNthe Skrevet November 27, 2008 Skrevet November 27, 2008 sendte pm men tenkte og legge ut her i tillegg, at jeg har komplett svart skinn-interiør til e36 sedan til salgs. det er 100% strøkent, uten hull og slitasje. det er ikke midtarmlen. hattehylle, dørtrekk og selene medfølger. tenkte meg over 6000 kroner for det, og det ble for dyrt for trådstarter så om andre er interessert så send meg en pm.
Disaster Skrevet November 27, 2008 Skrevet November 27, 2008 sendte pm men tenkte og legge ut her i tillegg, at jeg har komplett svart skinn-interiør til e36 sedan til salgs. det er 100% strøkent, uten hull og slitasje. det er ikke midtarmlen. hattehylle, dørtrekk og selene medfølger. tenkte meg over 6000 kroner for det, og det ble for dyrt for trådstarter så om andre er interessert så send meg en pm. Han skjønner det etter hvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå