e34<3 Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 Hei. jeg har fått en utrolikt lei tikkelyd i fra motoren, men jeg tårer ikke stille ventilene selv pga mangen mekanikere sier det er et helvete på akuratt disse modelllene.. noen som er flinke og kunne gjort dette for en slant? (a) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 Aldri putta hodet mitt opp i en m20-motor, men etter som jeg har hørt, så er det ikke så vanskelig. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=97804 En tråd jeg fant kjapt, sikkert mange andre gode tråder, om du tar ett søk Ellers kan www.bimmerdiy.com anbefales for reperasjonsguider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet November 26, 2008 Share Skrevet November 26, 2008 Det er ikke et helvete. Går ganske greit =) Trenger bare føleblad, 10" nøkkel og noe som du kan snurre eksenteret med ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34<3 Skrevet November 26, 2008 Forfatter Share Skrevet November 26, 2008 slik jeg hørte fra han eine som jeg snakte med i dag. det skulle være noen (havl-kuler) som kunne vri seg og noe.. hvor ligger de i såfall? men takk for svar =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 skal da ikke være noe problem ? halv kuler ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Skru av toppdeksel og se selv da. Justerer ventilene mine på 10-15 minutter. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalMar Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 skal da ikke være noe problem ? halv kuler ? De halv kulene er en "kule" med eksentrsik hul.. nr.9 http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.p ... 2U2W2D1R2R du må sløsne på nr 11 og vri nr 9 ned mot ventilen (nr14) slik at søkerbladet (0.25 eller 0.30) akkurat kommer inn, så er det bare å strame til (du må holde igjen nr9 så den ikke flytter på seg). dette må du gjøre når ventilen er i løs tilstand/ikke i spen mot ventilen/fjærene. du må vri motoren på veiva i front (pipe 24?) til vippe armene ikke er i spen, ta ut plugger å sett den i fri så er det litt letere.. hehe det er ikke så vanskelig. lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ac turbo Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 ska være 0,25 på varm motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå