BmwKlovn Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Topic sier sitt! Disse blei kjøpt nye og er strøkne.. Eneste som er noe å si på er på den ene bakfelgen så er det et lite hakk, som om du hadde lagd det med neglen. Ingen kast eller kantkjøring ellers.. Pc'en monger litt om dagen, så bilder har jeg ikke akkurat nå. Men skal prøve å sjekke det ut. Di fleste vet heldigvis åssen dem ser ut.. Gummi står også på dem. Noe slitt bak, fint foran. Kom med bud (men ikke skambud), legger det ut for å sjekke interessen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 pris..?dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bonngass Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 mye sånn ca tenkte du å ha for dem?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 Bilder kommer så fort jeg får ordnet noe. Data'en ekke helt fresk om dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet November 28, 2008 Forfatter Share Skrevet November 28, 2008 ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 Som sagt, kom med bud, men ikke skambud.. Men under 7 går dem vel ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2008 ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 valset mye? fått noe bud på de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2008 Er valset mye, men fordi jeg ville ha den mye valset uansett felgene. Også er den mye senket da. Muligens en som henter på torsdag for 8. Men hva som skjer videre vet jeg ikke før det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Desember 3, 2008 Share Skrevet Desember 3, 2008 gi meg en pm om ikke de bli solgt da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2008 Blei ikke noe såvidt jeg vet, da han måtte ha noe annet til bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jekketrall Skrevet Desember 4, 2008 Share Skrevet Desember 4, 2008 Åssen var det med dekk på felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2008 Fine foran, noe slitt bak! PM også sendt til deg jekketrall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå