icc Skrevet November 27, 2008 Skrevet November 27, 2008 Om jeg kobler av som vist på bildet under, vil all bensinen i tanken lekke ut? Hva er de to dingsene jeg har merket ? ?
E36Cab1 Skrevet November 27, 2008 Skrevet November 27, 2008 Nei,bruk en vice grip tang el noe for å hindre søl eventuelt. De delene er pulsdempere for bensinen.
icc Skrevet November 27, 2008 Forfatter Skrevet November 27, 2008 Jo men slangene er jo steinharde? Har under 20 liter på tanken så går sikkert greit å legge en balje under. Men vil alt komme ut om jeg kobler fra? Slangen går jo inn oppå tanken?
E36Cab1 Skrevet November 27, 2008 Skrevet November 27, 2008 Ifølge hevert-prinsippet vi det renne ut,men sjangsen for at det kommer luft inn er stor så som regel går det bra.Men greit å ha enten balje eller tang,propp av noe slag for hånden.
ehrnst Skrevet November 27, 2008 Skrevet November 27, 2008 du vil få litt bensin oppver armene ja;) sett en skrue eller noe inni slangen så går det bra, men litt søl blir det
icc Skrevet November 27, 2008 Forfatter Skrevet November 27, 2008 Tar en balje under, men er det noe pumpe/filter eller noe som sitter inni tanken? Kom mystisk lite bensin ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå