bmwt Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 coilovers bak til e34 selges. merke fk. ble brukt på en m5 tidligere. jeg har ikke brukt dem. ser tett og bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghstrider Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 pris?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 bare bak ?:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwt Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 pris?? vet ikke helt hva jeg kan ta for de siden det kun er bak og jeg ikke har brukt dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwt Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 bare bak ?:S er nok dessverre kun bak ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Sedan eller touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwt Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 har stått på en sedan,men passer touring også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Hvordan blir det med fjærspenn og slikt da? Det er vel i utgangspunktet ikk elike fjærer bak på sedan og touring...? Har du ikke tatt livet av den gamle autolataudaen ennå? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Hvordan blir det med fjærspenn og slikt da? Det er vel i utgangspunktet ikk elike fjærer bak på sedan og touring...?Har du ikke tatt livet av den gamle autolataudaen ennå? hehe Og ca pris...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwt Skrevet November 27, 2008 Forfatter Share Skrevet November 27, 2008 da jeg er usikker på stand på disse kan det ikke være store summen...audien holder enda den,he he...kjøpt s4 delebil for å bygge den om til manuell og 380 kit fra 034 skal på også...blir vell solgt etter det tror jeg....står 6 bmw på tunet og en audi...skiller seg litt ut da ja,he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwt Skrevet November 28, 2008 Forfatter Share Skrevet November 28, 2008 da var det solgt til rogeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg