Raymond Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 ikke helt bmw men, min gamle supra mk3 turbo... Tja, morro va det lell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Men ble bilen brun... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet November 27, 2008 Share Skrevet November 27, 2008 Lurte litt på hvilken bruning det var snakk om, bil eller trådstarter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 hørte jeg feil eller er dt tomatgir?XD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Bruning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Haha, skjønte ikke helt den jeg heller. "bruning" Men hvorfor lage en egen tråd om dette? Er slikt man har tulletråden til om jeg ikke tar feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laxen Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Bilder & filmer / Show-off Definitivt show-off Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Har nok byttet plass på R og U,n ja:P Eller er det noen som kaller det får bruning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Når man skal brune kjøttdeig så kan det fort gå galt. Kjekt å ha unnagjort første forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå