Jee9uz Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Jeg har lyst på styling men vet ikke hvem jeg skal ha, alt jeg har sett er alt for mye plastik.. Hva mener dere om det ? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 M-TECH!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jealous_much Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Enig, M-Tech2 helst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Enig med resten, M-tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 Lite plastikk, så burde du slå til med Rieger infinity front-leppe og evt noen diskre sideskjørt! Gjerne m-tech da de ikke er så store!! Jeg syns denne kombinasjonen er kanonfin jeg! Også en bakfanger da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icc Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 M-tech I forever!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw*327* Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 m-tech 1!!!!! uten tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet November 28, 2008 Share Skrevet November 28, 2008 m-tech, alpina, breyton eller acs =) spørs om du har pre-facelift eller facelift da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jee9uz Skrevet November 30, 2008 Forfatter Share Skrevet November 30, 2008 Har tenkt litt på M-Tech og Alpina stylingen.. men det er så mange som har det =p Er litt kresen der, vil ikke ha noe som alle andre har Men det er vel kanskje litt vansklig med E30 tenker jeg =p Bilen orginal: Byttet fronten: Facelift sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå