Gå til innhold

Kjøp av 1995 E34

torgeirb
 Share

Anbefalte innlegg

Har sett meg ut en 1995 E34 520 som har gått 180000, bilen har lite eller ikke no rust/karrosseriskader.

Bilen virker veldig tight og fin, med defa pakke.

Ellers er det nye hakkapelita 5 på bilen.

Prisen er satt til 55000,-

Er dette en upris?

Er forrestn min forste post, og dette blir kanskje min første bmw :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til oss "gale" her inne.

Er bilen strøken, og ikke har rust, så er det muligens en pris man kan betale.

Vet jo ikke vi som leser dette hvordan bilen ser ut, eller ha slags utstyr den har ellers (skinn/aircondition/touring/sedan f.eks.)

Og hvorfor velger du en E34?

Er det fordi det er en slik bil du VIL HA?

Eller er det en blanding av vil ha, og priser?

Uansett så sjekk bunn av dører og jekkfester for rust dannelser.

Få også bilen opp, da du fort ser hvordan tilstanden er under (rust generelt, rust på bremse/bensinrør og eventuelle oljelekkasjer)

Nå begynner det også og dukke opp en og annen e39 med behagelige pris, så vil du ha en bil med klima f.eks, så kan du finne en "grei" bil til fornuftig pris der.

Personlig så ville jeg i det minste styrt unna biler med automat, da det viser seg at det er noen av disse som virkelig ikke vil virke slik dem var ment etter en god del kjørte km.

Det kan bli vedlig dyrt dersom man ikke skrur selv, noe det fort blir uansett hva som skjer med bilen dersom man ikke skrur selv.

Regner med at det kommer en del synspunkter fra andre her inne etterhvert, så da får du bare lese og tenke litt før du handler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :D

Grunnen til kjøpet er fordi jeg VIL ha, men også fordi at prisen ikke er så høy. Lærling :?

Har ikke kommet så langt at jeg har fått sett under bilen enda, men en grei kar som er VELDIG nøye med bilene sine som selger. En liten bmw entusiast :)

Bilen har forresten manuell, klima og de rette fargekombinasjonene etter min mening.

Har gått rundt å sikla på bmw i lange tider å har hørt mye fint. Har en Opel Calibra (så jeg er vant til å skru) fra før, så jeg lengter etter litt mer komfort og plass :lol:

Kan prøve å få lasta opp et bilde på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...