Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var litt uheldig her igår. jeg skulle bytte traversforingene mine til powerflex. jeg løftet opp bilen med en garasje jekk, satte så en bokk under fordi jeg måtte bruke bokken til og løfte bakstillinga ifra traversen, slik at jeg fikk ut foringa.

så kommer det hele.. når jeg begynte og løfte bakstillinga, skle bilen og bokken.. bokken lannet på det ytterste bensinrøret. det som er på venstre siden helt ytterst mot skjørtet. Vet ikke om dere vet hva jeg snakker om... men det går 6 rør tilsammen. de deler seg opp på forskjellige plasser. og de 3 største sitter sammen, mens de 3 mindre sitter litt mer under bilen. jeg tror de småe rørene er til bremsene?

men røret mitt helt ut mot skjørtet ble iværtfall ødelagt. det som er spørsmålet mitt her da, siden det er ca 2-3cm av røret som er bulket.. går det da an å kappe det i begge ender og sette inn en stiv gummi slange eller noe ligende med slangeklemmer?

Håper virkelig noen kommer med noen gode forslag til meg her :) kjører opp den 22 dec, og har lyst til og ha ferdig bilen til den tid. og derfor gjøre det med røret billigst mulig om det går! :)

HÅPER PÅ SVAR :)

Skrevet

eg krasjet min bmw e34 for et par uker siden, og skviste 2 bensinrør ved skjørtet på førersiden.. smokka på 2 bensinrør og kjørte hjem...

har holdt i 2 uker nå, og eg har ikke slangeklemmer på det ene røret så det duger iallefall i praksis....er muligens verre når den skal på kontroll, hehe.

Skrevet
hva med å fikse det da istedenfor å kjøre til det detter av, så stå å banne å steike uten verktøy ?

fordi det er sånn man lærer til neste gang:p derfor jeg har bægga full av verktøy.. tør jo ikke annet med den bilen min:P haha:p høres forresten ut som en ok løsning det, så lenge det er bensinslange du bruker, og ikke no dritt, som ikke tåler bensin i lengden. ang pkk, så har jeg ikke peil, men sjekker de sånn på pkk btw? :o

Skrevet

Jeg fikk anmerkning på lekk bensinrør på PKK, rusta hull i et. Verkstedet fikset det med bensinslange så jeg skulle tro det var lov med denslags reparasjon da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...