Gå til innhold

Hylle - E32 740i


hylle
 Share

Anbefalte innlegg

Da går det fremover:

Har nå hentet 6trinns m60 kasse, kjøpt her på forumet.

Listen av deler for ombyggingen ser slik ut :

Girkasse

clutchpumpe

hovedsylinderpumpe

diverse ledninger/slanger og væskebeholder

e38 740 manuell mellomaksling

hardykobling

trykkplate og lamell

svinghjul

m5 pedaler

Tror det skal være det meste.

mangler pr dags dato kun svinghjul, så dersom du har et liggende skrik ut!! :)

Har også handlet litt bilpleie produkter, gikk for autoglym denne gangen, og er veldig fornøyd med resultatet! Kommer litt bilder av det seinere!

legger ved et bilde av grommotoren!! :):)

2thuekjztsei3u65tn7y.jpg

groo3u80gc3q4g4dygzy.jpg

8kojn3de72mnm65ra952.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 244
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Spenstig gjort at du bygger om til manuell! Blir nok en underholdende "storbil" å kjøre når du er ferdig med dette prosjektet :D

Angående de 17" BBS felgene så ser det ut til at jeg er en av få som ikke digger disse hemningsløst. Jeg tror bilen hadde sett mye penere ut med de 19" du linket til på side 2 i tråden. Det kan godt hende at BBS felgene ser mye bedre ut på bilen IRL, samt at de er et 'trygt' valg, så jeg forstår godt dersom du kommer til å bruke dem :)

Blir du å senke bilen noe mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det meste i verkstedet, ikke jeg som eier det men vi er 8stk på kanskje 140kvm, løftebukk,sveis,luft,presse, og det beste er vel at det holder over 20grader konstant. akkuratt nå er vi kun 3 som er aktive dernede. deilig!!

så det skal ikke stå på det når jeg skal bygge om til manuell. hehe..

Mysild: Takker høffelig nei til det tilbudet! hehe.

Er litt skammkjørt med penger nå, jeg er bare student.. og det koster meg totalt nesten 24.000,- og bygge om til manuell, da inkl et racing svinghjul fra koed som jeg ikke har handlet enda. Og dette kommer på toppen av et lite lån jeg har.

Satser på at 1502`en blir solgt meget raskt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spenstig gjort at du bygger om til manuell! Blir nok en underholdende "storbil" å kjøre når du er ferdig med dette prosjektet :D

Angående de 17" BBS felgene så ser det ut til at jeg er en av få som ikke digger disse hemningsløst. Jeg tror bilen hadde sett mye penere ut med de 19" du linket til på side 2 i tråden. Det kan godt hende at BBS felgene ser mye bedre ut på bilen IRL, samt at de er et 'trygt' valg, så jeg forstår godt dersom du kommer til å bruke dem :)

Blir du å senke bilen noe mer?

Hehe, planen er dette racing svinghjulet om jeg ikke får tak i Org, så da vil det jo bli hakket heftigere også. men jeg tror det blir litt kjett og kjøre med dette svinghjulet i lengden, tenker på bykjøring osv.

Jeg kommer til og hive på 19" ja, sparer opp penger til dekk nå. men har god tid. bilen brukes ikke nå om vinteren.

BBS felgene er forsåvidt pene, men jeg beholder dem med tanke på salg. de er for små for min del.

Bilen står på splitter nye bilstein dempere og Hartge senk på alle 4, så det blir ikke gjort noe med foreløpig, men den skulle vært lavere foran, på en annen side tror jeg at bilen blir "lavere" med 19" på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mysild: Takker høffelig nei til det tilbudet! hehe.

sier du det :-P den så jeg ikke... hehehe

Det finnes mye morsomt og greit på Biltema, men jeg skal garantere deg at jeg ALDRI kommer til og kjøpe spacere på Biltema, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, planen er dette racing svinghjulet om jeg ikke får tak i Org, så da vil det jo bli hakket heftigere også. men jeg tror det blir litt kjett og kjøre med dette svinghjulet i lengden, tenker på bykjøring osv.

Jeg kommer til og hive på 19" ja, sparer opp penger til dekk nå. men har god tid. bilen brukes ikke nå om vinteren.

BBS felgene er forsåvidt pene, men jeg beholder dem med tanke på salg. de er for små for min del.

Bilen står på splitter nye bilstein dempere og Hartge senk på alle 4, så det blir ikke gjort noe med foreløpig, men den skulle vært lavere foran, på en annen side tror jeg at bilen blir "lavere" med 19" på!

Høres meget, meget bra ut! Gleder meg veldig til å følge med her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

irriterer meg at bilene våre er lavere bak enn foran...

Jeg har også fundert litt på det der. Saken er vel den at de egentlig ikke var det da de var nye og fine. Med 100 liter bensin i tanken ligger min ganske lavt.

Bilde av E32 som ser relativt normal ut :

2757396900_d722cde1cd_o.jpg

FOTO: Flickr.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...