superviggo Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 selger eller bytter bilen i en vraka E36 med 6er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madsi Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 6000 bare? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superviggo Skrevet November 29, 2008 Forfatter Share Skrevet November 29, 2008 er litt rust på bilen, å så står bare bilen i veien for meg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superviggo Skrevet November 29, 2008 Forfatter Share Skrevet November 29, 2008 felgene på bilde er ikke med, kun noen 16" med sommerdekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orrig Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Hvilken stand er bilen\motoren i ? Jeg er veldig intresert, siden jeg nettopp var ute å smadret min til helvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superviggo Skrevet November 29, 2008 Forfatter Share Skrevet November 29, 2008 er egentlig i grei stand til å være en E36 til 6000. motor starter å går greit den. er ikke veldig pen i lakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 hvor er steigen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 hvordan er interiøret i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superviggo Skrevet November 29, 2008 Forfatter Share Skrevet November 29, 2008 steigen er i nordland. interiøret et helt å pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Hvor langt er den gått? Hvor er det rust? Er den eu godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet November 29, 2008 Share Skrevet November 29, 2008 Bilen er iallefall avregistrert.. Er det bare å hente skiltene på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superviggo Skrevet November 30, 2008 Forfatter Share Skrevet November 30, 2008 må på eu for å få skilter på. er bare å lappe over et rusthull i kanalen så ska den gå glatt gjennom en kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superviggo Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2008 noen som byr 5k ????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Viss du får den til bodø så byr jeg 5 er den kjørbar?alt virker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
superviggo Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2008 bare for å ha det avklart med en gang, til denne prisen er jeg ikke behjelpelig med frakt av bilen noen plass. Hvis noen vil ha den må di komme til meg å hente bilen. Er bare å ta med seg vinterdekk å prøveskilt å kjøre bilen. Vis ikke bilen blir solgt veldig snart så kjører jeg den heller bak fjøsen til jeg får tid til å gjøre noe med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg