Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei lurte på om noen har hatt det samme problemer som meg når montoring av kald luft intaket.

når jeg skulle sette den i front fangeren så. så jeg at den var helt tett noen som har noen forslag

PS her ikke m-tech eller m3 fanger

Skrevet

Regner med at det er et kit med langt rør du skal montere. Kapp røret slik at luftfilter har samme plassering som orginal luftfilterboks. Monter gjerne et varmeskjold i tillegg.

Filteret på en av mine tidligere bimmere ble sinnsykt fort skittent når det var montert nede ved frontfanger

Skrevet

har bare en sånn adapter som jeg setter rett på LMMen og filtere rett på den men skal ha et rør som går ned mellom radiatoren og fangeren som det er på KN kiten

Skrevet

Mitt tips er å droppe røret. Filteret blir fullt av dritt når det står montert ved frontfanger. Men det er selfølgelig opp til deg :)

Hvis du vil ha et rør der, så ikke lag det lengre enn ca 25 cm, og monter et varmeskjold heller slik at varm luft fra motor ikke suges inn.

Skrevet

Du skal ha et rør/slange fra fanger og opp til filter for at filteret skal få kald luft? Så skal du ha filteret plassert likt som org luftfilter? Ok, da må du også få ordna deg, som mr volcom sier, et varmeskjold av noe slag slik at filteret ditt ikke drar inn masse varm luft fra motor.

Skrevet

hehe. vet. å jeg skammer meg.

måtte bare vise andy_P hvordan man la inn bilde å da ble det det. skal ikke skje igjen:) heldighvis er den bilden solgt nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...