Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å kjøpe en billig, hel E34 med 6er. Kan gjerne være feil på bilen, men ikke et vrak..

Åpen for forslag..

Skrevet

har en 1988 mod e34 520 med m20b25 motor. motoren starter og går,er ikke så veldig strøkent i motorommet, er litt falskluft i tilleg,trenger ny girkasse, Holder på å skifte kasse selv men har ikke skikkelig plass å holde på så har ikke gjort det enda.

(tror den lekker litt servo olje) skulle til eu godkjenning i oktober men har ikke vært enda, har ikke levert skiltene enda,

12000,- så er den din, følger med m20b20 delemotor, helt nytt bateri å tennplugger, karroserimessig er den faktisk ganske pen bortsjett ifra litt rust på ene hjulbue.

Skrevet

Har en 520 24v 1990 som jeg skal selge... Hel og grei, god stand, påkostet endel.. eu-godkjent på vårparten i år uten noen feil.. Det negative er at det er montert senkesett som jeg har fått mangellapp på etter en kontroll, den må derfor ha 4-hjulskontroll og deretter få enken skrevet inn i vognkortet..

12 000kr med mangellapp.

Skrevet

har en e34 525 med 192hk, 92/93 modell, komplett og i topp stand. eugodkjent. sportinteriør, mauritiusblå metallic. 17" rondell 58 felger (ikke helt runde) god motor, understell. powerflex foringer

tenker meg rundt 25 tusen for den. står i mandal (syd for kristiansand) ca 3,5 timer ifra tønsberg. send PM om interesse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...