Gå til innhold

91 325 e36. Tre kjappe spmål elektrisk m/bilder. HJELP..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrudde ned hanskerommet mitt i dag og fant en boks. Hva er den til og hvor skal alle ledningene som bare ligger der hen?

eoxe7uyyduitm5x5p2po.jpg

Oxo tenkte jeg bytte pollenfilteret, men hvor er det lokalisert? Dette er en sedan med ac. Finner lissom ikke den skrusaken.

9tcg8tscxzizwax7iswc.jpg

Oxo ligger det en liten klase med orginale ledninger med plugger ved høyre side i motorrommet rett bak torpedo. Hva kan disse være til??

jc0oafzqyldzj911spvw.jpg

Skrevet

men hvor skal alle de løse ledningene henner tro? vært morro og fått denne til og virke, kanskje derfor ikke sentrallåsen min virker??

Skrevet

Den derre sentallås greia fikk vi aldri til å funke som den skal så da blei den bare liggende der.

De ledningene i motor rommet tror jeg er til oppvaming av spylerdyser, men det var ikke no liv i de så blei aldri montert igjen etter vi satte på panseret igjen :wink:

Skrevet

Hum... det husker jeg ikke om det lå noen der fra før eller om alle går til dysene, men skulle vel tro det bare er to til spylerdysene? Var i hvertfall overrasket over at det i det hele tatt lå opplegg for dette der når vi tok av panseret.

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...