conan Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Skrudde ned hanskerommet mitt i dag og fant en boks. Hva er den til og hvor skal alle ledningene som bare ligger der hen? Oxo tenkte jeg bytte pollenfilteret, men hvor er det lokalisert? Dette er en sedan med ac. Finner lissom ikke den skrusaken. Oxo ligger det en liten klase med orginale ledninger med plugger ved høyre side i motorrommet rett bak torpedo. Hva kan disse være til??
conan Skrevet November 29, 2008 Forfatter Skrevet November 29, 2008 Hva faen skjer her? får jo ikke opp bildene
zvein Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 http://www.waeco.com/en/296.php for meg ser det ut som det er fjrnstyringa til sentral låsen
conan Skrevet November 29, 2008 Forfatter Skrevet November 29, 2008 men hvor skal alle de løse ledningene henner tro? vært morro og fått denne til og virke, kanskje derfor ikke sentrallåsen min virker??
pocket Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 Den derre sentallås greia fikk vi aldri til å funke som den skal så da blei den bare liggende der. De ledningene i motor rommet tror jeg er til oppvaming av spylerdyser, men det var ikke no liv i de så blei aldri montert igjen etter vi satte på panseret igjen
conan Skrevet November 30, 2008 Forfatter Skrevet November 30, 2008 Alle sammen til dysene? Er jo 4-5 kontakter i den klasa der.
pocket Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 Hum... det husker jeg ikke om det lå noen der fra før eller om alle går til dysene, men skulle vel tro det bare er to til spylerdysene? Var i hvertfall overrasket over at det i det hele tatt lå opplegg for dette der når vi tok av panseret.
conan Skrevet Desember 13, 2008 Forfatter Skrevet Desember 13, 2008 Er de kontaktene på dysene ennå tro? På panseret? Så slipper jeg ta ned pansertrekket og sjekke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå