///MPower Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 tenkte og bytte batteri på bilen for det er dårlig. sjekket orig batteri og det koster rett over 2k men fant batteri på biltema til 1100. kan ikke ha så mye å si vel?
5 serie Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 tenkte og bytte batteri på bilen for det er dårlig.sjekket orig batteri og det koster rett over 2k men fant batteri på biltema til 1100. kan ikke ha så mye å si vel? Hei, jeg har brukt flere biltemabatterier opptil 100 ah, på gamle traktorer og biler og ingen av disse har streiket ennå. Du kan tygt prøve.
Erik S. Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 biltema batteriene har vel gjort det ganske godt i tester opp gjennom årene!
manta-a Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Etter bruttern si mening e bilteman sine batteri konge,Hadd ett i cadillacen sin i sju år,Sto hele vintern uten og bli ladda,våren kom,fyra opp og kjørt.og den står ikke i tempert garasje,like kaldt inne som ute..
JonasD Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Har fått taki et Porsche batteri nå, er spent å se om bilen starter!
Hoem Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Tja, ville heller sett på gelebatteri ala apollo batteri osv:)
wagon Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 Har kjøpt batteri på biltema, fungerer utmerket De har litt dårlig rykte, men er litt andeledes nå der enn for 5-10 år siden. Selger masse som er bra der.
stroker Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 Henger meg på her, kan trygt anbefale deg Biltema batteri, sett i så stort som mulig
///MPower Skrevet November 30, 2008 Forfatter Skrevet November 30, 2008 høres bra ut dette her "fikk mer til overs så jeg kjøper mer deler til bilen" hehe
pbk Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 Byttet orig. 55aH batt. med et på 72aH fra Biltema, og det funker fint, men den batteriindikatoren (grønt lys) lyser nesten aldri, selv om jeg har ladet batteriet helt opp. Lader seg også ut når jeg lar bilen stå en stund, men det kan være bilen også, ikke batteriet. Greit nok til prisen, men trolig ikke det beste du kan få hvis du har utstyr som drar mye strøm.
StianA Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 kan også anbefale bilbatterier de holder seg godt selv om de ikke blir lada på en stund kan trykt anbefales fra min side.
ehrnst Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 står et biltema batteri i tds'en min. bilen sto stille et halvt år før jeg fikk byttet motor, ladet det et døgn og fortsatt frisk og fin batteri. skal også sies at det var liv i batteriet etter et halvt år uten lading og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå