Gå til innhold

Bygge om M50B25 vanos til non vanos med en B20

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en M50B25 vanos som er komplett foruten ledningsnett (som er et helvete og få tak i) og en komplett M50B20 delemotor uten vanos.

Hva må til for å bygge om B25'en til non-vanos og med ledningsnett som passer i en 92 modell E36 coupe?

Hva kan/må jeg plukke fra B20'en?

Har 402 hjerne til B20'en, er det samme som brukes på B25 uten vanos? Kan jeg flytte over ledningsnettet og bruke det også, samt LMM?

Setter pris på raskt svar

Skrevet

Sitter chip i den som jeg kjøpte fra trimchip. iværste programmere en runde til om den ikke er optimal for 2,5.

Må vel da flytte over innsugskam, topplokksdeksel og deksel foran på toppen og ledningsnettet. Så skal vel dette passe? Evnt. noen følere jeg må flytte over? TPS, veiv og kamføler er vel like på disse? Er nemlig nye slike på B20'en

Skrevet

Greit. Har jo alt på B20'en. Er kammene like i B20 og B25? Har hørt snakk om at vanos kammen har litt høyere løft? Stemmer det?

Sett folk spørre etter vanos innsugskam til trim prosjekter

Skrevet

Har akkurat lest den faktisk! Hehe.

Leser på PPF at når kontakten til vanosen ikke står i låser den seg i høyt turtallsmodus. Da kan jeg jo egentlig bare la den sitte der. Sparer meg for mye arbeid. Noen som vet noe om dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...