Bimmerlars Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Har en M50B25 vanos som er komplett foruten ledningsnett (som er et helvete og få tak i) og en komplett M50B20 delemotor uten vanos. Hva må til for å bygge om B25'en til non-vanos og med ledningsnett som passer i en 92 modell E36 coupe? Hva kan/må jeg plukke fra B20'en? Har 402 hjerne til B20'en, er det samme som brukes på B25 uten vanos? Kan jeg flytte over ledningsnettet og bruke det også, samt LMM? Setter pris på raskt svar
Azeton Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 M50B25en min hadde ihvertfall 200 402 hjerne. Samme som du har.. Chip vil vel løse det meste her?
Bimmerlars Skrevet November 29, 2008 Forfatter Skrevet November 29, 2008 Sitter chip i den som jeg kjøpte fra trimchip. iværste programmere en runde til om den ikke er optimal for 2,5. Må vel da flytte over innsugskam, topplokksdeksel og deksel foran på toppen og ledningsnettet. Så skal vel dette passe? Evnt. noen følere jeg må flytte over? TPS, veiv og kamføler er vel like på disse? Er nemlig nye slike på B20'en
Azeton Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 sjekk kam og trigger opp mot ETK. Du trenger ikke vanos kammen ja, men da trenger du også kamdrevet.
Bimmerlars Skrevet November 29, 2008 Forfatter Skrevet November 29, 2008 Greit. Har jo alt på B20'en. Er kammene like i B20 og B25? Har hørt snakk om at vanos kammen har litt høyere løft? Stemmer det? Sett folk spørre etter vanos innsugskam til trim prosjekter
Azeton Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Om kammene er forskjellig vet jeg ikke, igjen ETK. Men vet at Vanos kammen og u/vanos har annerledes feste til kamhjul.
Bimmerlars Skrevet November 29, 2008 Forfatter Skrevet November 29, 2008 Okei. I morra blir det skruing
Glenno Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Sleng deg på denne tråden når du får testa litt da: http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?id=490065
Bimmerlars Skrevet November 29, 2008 Forfatter Skrevet November 29, 2008 Har akkurat lest den faktisk! Hehe. Leser på PPF at når kontakten til vanosen ikke står i låser den seg i høyt turtallsmodus. Da kan jeg jo egentlig bare la den sitte der. Sparer meg for mye arbeid. Noen som vet noe om dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå