badsha Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 av og til har jeg lagt merke til at når jeg kjører bilen min fra kaldt ut på motorveien og hoildfer svakt på gassen så forbruksnåla ligger på 0,5 så plutselig jagger det som om bilen stopper nesten opp (bremser) lugger hva kan være galt?? skjer forøvrig ikke når bilen er helt varm, kun når den er litt kald og er på normaltemp når man har kjørt i 5 min, man merker på en måte som om kraften blir borte.. noen aning hva d kan være??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 noen som vet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carlhaakon Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 henger meg på her jeg siden jeg har samme problemet med min. min er kun slik når det er lit fuktig i lufta og etter jeg har fylt bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Lasse.B Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 kondens? billig løsning lambda sonder? ikke fult så billig.... samme problem her....=/ skal fylle full tank å slenge på kondens kværk etter på å se om det hjelper, hvis ikke blir jeg fattig tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå