Minibusa Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Litt endrede planer, gjør at det nå er en 2 dørs E30 til salgs. Er skilt på bilen, registrert som en 87`320, men det er ikke motor, girkasse eller mellom aksling på den. Bilen er breddet med glassfiber m3 bredding, men etter en del punkteringer i sommer, må bak bredderene festes på nytt. E46 m3 look på front fanger, og en eller annen modifisert bakfanger. Sitter orginale m3 side skjørt på bilen. og en m3 vinge... Orginalt understell, med sveiset sperre... 2 stk cobra Monaco bøttestoler(godt brukt,fia gått ut) 2 stk 4 punkt 3" momo seler M5 radiator med el vifte sitter montert bak i bilen, med alu rør fram. Det står en tilton stående pedalboks, på høyde med orginal gasspedal. Rusten ble tatt i fjord så den skal være nokså bra, men leter man finner man kanskje litt overflate rust, men ikke noe værre... Ønsker bud på alt komplett først, om det ikke er noen interesse for det, selges den så i deler... Anders 901 54 495 Litt div bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Pris antydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minibusa Skrevet November 30, 2008 Forfatter Share Skrevet November 30, 2008 Pris antydning? Får legge inn et bud om du er intressert da Vet ikke hva bil uten motor går for om dagen jeg... Men vet jo hva delene koster, så gidder jo ikke gi det bort... Men under 10tusen, selges den ikke... Felgene på bildet følger ikke med, men andre 17" kan følge med, 2 av dem er aldrig vært på bil og de 2 andre har vært med på et kvarter med spoling . Sitter ok dekk på de som aldrig har vært på bil, og non rester av dekk på de to andre... Kan ordne bilder av de om ønskelig... Kan også få med et ratt nav for sparco ratt... Men bilen blir solgt med orginal ratt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 pris på pedalboks a? driver og vurderer og bytte ut den gamle bremsekraftforsterkern din hehe. mvh Thorbjørn R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 hva slags motor har det sittet i denne? så ut som den hadde greit potensiale hvertfal.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minibusa Skrevet November 30, 2008 Forfatter Share Skrevet November 30, 2008 pris på pedalboks a? driver og vurderer og bytte ut den gamle bremsekraftforsterkern din hehe. mvh Thorbjørn R Hehe... Det får vi se på... Ønsker og selge bilen komplett først... Sender deg en melding om den skal selges i deler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 flotters. mvh Thorbjørn R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minibusa Skrevet November 30, 2008 Forfatter Share Skrevet November 30, 2008 hva slags motor har det sittet i denne?så ut som den hadde greit potensiale hvertfal.. M5 s38b36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Bilder slik den står noe? er den komplett og montert: alt utennom motor, girkasse og mellom aksling? Rå bane bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minibusa Skrevet November 30, 2008 Forfatter Share Skrevet November 30, 2008 Bilder slik den står noe? er den komplett og montert: alt utennom motor, girkasse og mellom aksling? Rå bane bil! Bilder er sånn bilen står nå ja... Komplett og montert... Dvs nå sitter det en m3 vinge på den også... Og bredderene bak må festes på nytt... Bredderene er hele! Bare blitt slått av etter et par punkteringer... Den ene er helt løs, den andre sitter på bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minibusa Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 Tar imot bud på deler også, selv om jeg ønsker og selge komplett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tom arne Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 hei igjen:o) det ver som faaaaa... hadde jeg vist dette hadde jeg kjøpt hele greia. hehe:o) hvis du ikke får solgt bilen så e jeg veldig int i radiator med vifte - pedalboks - alt av plast skjermer - eventuelt alt du får på en palle. skulle gjerne tatt hele bilen men det koster jo heroin å få den til bodø ) før jeg kommer med et bud må jeg vell spørre om den er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i Skrevet Desember 8, 2008 Share Skrevet Desember 8, 2008 heisann, vet du om det er mye jobb å sette i en m50b25 motor å girkasse ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minibusa Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2008 hei igjen:o) det ver som faaaaa... hadde jeg vist dette hadde jeg kjøpt hele greia. hehe:o) hvis du ikke får solgt bilen så e jeg veldig int i radiator med vifte - pedalboks - alt av plast skjermer - eventuelt alt du får på en palle. skulle gjerne tatt hele bilen men det koster jo heroin å få den til bodø ) før jeg kommer med et bud må jeg vell spørre om den er solgt Ble til at den beholdes istedet... Noen "dårlige venner" som sa at jeg ikke fikk lov og selge den Så nå er det på vei s38b38 i den istedet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tom arne Skrevet Desember 9, 2008 Share Skrevet Desember 9, 2008 helt enig med dine dårlige venner. hehe kanskje det blir turbo oxo da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg