axor Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 skulle bytte til vinterdekk på bilen, kjøpte den tidligere i år hos bruktbilselger, tok av dekselet på felgen, da så jeg at den ene hjulbolten hadde innvendige hakk, slik at jeg må ha spesialbit for å kunne åpne den, er dette noe som er standard på bmw ? hvordan kan jeg få tak i det hodet som passer til mine bolter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørner Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 Hadde samme på min da jeg kjøpte den. Var kjapp med å bytte dem ut med vanlig bolter. Du må ha et adapter som du setter på muttertrekkeren, sjekk med nermeste bmw verksted. En slags tyverisikkring.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 har du leitet OVERALT i bilen. en kamerat sa han hadde det og var skikkelig fortvilet, så sjekket jeg verktøyskrinet i bagasjeluken og der var den. oi sa han, er det noe der altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axor Skrevet November 30, 2008 Forfatter Share Skrevet November 30, 2008 ja, sjekka der, sjekka jekken, under hjulet, inni alle krimskransrom, under dashbordet passasjerside, alle lommene i dørene osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå