M3 Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 Trenger en billig starter, den er til en 318 Tds ( diesel ), vet ikke om de er like som på bensin, noe som har ? Hvis du skal ha over 500 kr for den så kan du sende meld til noen andre
AlXz Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 Sjekket litt på Online ETK. Ser ikke ut som noe fra bensin passer... Men hvorfor skriver du "selvstarter" for starter?
M3 Skrevet November 30, 2008 Forfatter Skrevet November 30, 2008 He he det heter jo egentlig selvstarter, denne motoren heter M43 tror jeg så den kan godt hende den du har passer, jeg kan ta meg en tur i morra og sjekke, hva skal du ha for den ?
AlXz Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 He he det heter jo egentlig selvstarter, denne motoren heter M43 tror jeg så den kan godt hende den du har passer, jeg kan ta meg en tur i morra og sjekke, hva skal du ha for den ? M43 er vel kun bensin? TDS'n er M41? Kan jo alltids komme å sjekke / sammenligne. Men delnr og bilde var ikke likt på realoem.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå