JayDawgKL Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 forskjellig bensinpumpe til m20 og m50 biler? har en 88' 520 pumpe liggende, men vil den levere riktig trykk til 95' 520. ser at de ikke er helt like. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JayDawgKL Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
5 serie Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 ingen som vet? Hei, en bensipumpe leverer ikke slik som f.eks. en dieselpumpe til en dieselmotor, så jeg mener vel at dersom det teknisk lar seg gjøre å montere opp denne pumpen, så tror jeg at den også vill levere nok trykk til denne motoren, Mener det går an å prøve? eller så bør spørsmålet stillest til spesialister på dette området. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwt Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 mål mengen den leverer pr min da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå