destroyy Skrevet Desember 16, 2008 Skrevet Desember 16, 2008 Nja, ekke sikkert det er reima glenn, men alt har låst seg hvertfall
destroyy Skrevet Desember 26, 2008 Skrevet Desember 26, 2008 Og da var det en m20b25 motor i bilen gitt Dro avgårde til Sverige idag 08.00 ca fra Drammen, hjemme igjen 13.00 Vaska både trekkvogna og bilen, så begynte vel demonteringa 14.00 ca Fyra vel bilen rundt 22.00 kanskje? Glenn knipsa endel bilder så kommer vel noen imorgen
Glenn-Andre Skrevet Desember 26, 2008 Forfatter Skrevet Desember 26, 2008 Rolig dag ja.. hehe kan vel kansje si det sånn at jeg legger inn bilder i morra. er møkk sliten
sveioen Skrevet Desember 27, 2008 Skrevet Desember 27, 2008 Gikk det greit å bytte fra M40 ti M20? Tenker på det selv ser du;)
Glenn-Andre Skrevet Desember 28, 2008 Forfatter Skrevet Desember 28, 2008 det gikk veldig bra å bytte motor. tok hele ledningsnettet fra hjernen til 325`n og plugga rett i motorkontakt. funka fjell det skal oppdatere litt mere i morgen med bilder og div.
Glenn-Andre Skrevet Desember 29, 2008 Forfatter Skrevet Desember 29, 2008 Har ikke så veldig mye bilder av ombyggingen fordi alt gikk så fort. Men har da noen, her er vi akkurat komme tilbake fra sverige. Trekkvogn , henger og delebil må ha en liten vask. M40B18 må bort: M20B25 demontert, 325Touring hoovercraft ? Så endelig er det M20B25 i min : Så nå er det bare motorvask, bytte av toppdekselpakning og lakke toppdeksel så blir det mere bilder
Glenn-Andre Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Skrevet Januar 3, 2009 Ja her var det ikke mye tilbakemeldinger men slenger alikevel inn noen nye bilder: Tatt av is-leppa: Alpine spillern jeg fikk av dama til jul "pene" tre rattet mitt (til salgs) Basskasse og forsterkere Min løsning på 6x9" Forsterkere
matsrh Skrevet Januar 3, 2009 Skrevet Januar 3, 2009 Ser bra ut dette Glenn-Andre! Er det mye rust rundt om på bilen?
Glenn-Andre Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Skrevet Januar 4, 2009 framskjermer er det rusta hull i men det har jeg liggende. ellers er det ikke veldig mye, litt overflate i histen og pisten men ikke noe alvorlig.
635csi Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 Interessant løsning på plassering av Decadene Jeg bygget kasse til mine rett bak seteryggen. Lukket kasse skulle være på 30l pr. høyttaler fikk jeg vite av Bilradiospesialisten. Hvordan funker din løsning med tanke på lyd fram i coupèen? Vil kanskje gjette at lyden "forsvinner" litt med tanke på at høyttalerne ligger så langt nede og bak subkassen?
TSL Skrevet Januar 5, 2009 Skrevet Januar 5, 2009 decadene spiller sykt bra i 5-6l kasser. tror den løsningen der var litt dårlig med tanke på og få lyden frammover ja.
Glenn-Andre Skrevet Januar 6, 2009 Forfatter Skrevet Januar 6, 2009 Har ingen problemer med å få lyden frem, decade spiller såpass at jeg får trykt lyden frem i coupen. Har ett sett til med decade men aner ikke hvor jeg skal plassere de...
Glenn-Andre Skrevet Januar 7, 2009 Forfatter Skrevet Januar 7, 2009 Da har endelig xenon kittet kommet etter mye venting uåpnet eske: montert: Skal ta bilder av hvordan vi la ledningene og ett før og etter lys bilde.
Hi-Fi Lasse Skrevet Januar 7, 2009 Skrevet Januar 7, 2009 Detta blir knall glenn Hvorfor tok du av is leppa? pga vinterføret?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå