ole_m7 Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 Har to sportsstoler til E34, i koksgrått stoff. Stolene er elektrisk justerbare og Hele og pene, ingen rifter eller sår, og ikke slitt. IOM at bryterne til justeringer er i stolene trenger man bare + og - for å virke (enkelt å koble opp om man ikke har det fra før.) Hvor mye kan man regne med å få for to sånne?
Hoem Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 tja 1500 kanskje.. Ser det er noen sportstoler til e34 som har ligget ute til 1000 uten å bli solgt da.. Hva vil du ha for noe slikt ?
S.Hafsmo Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 sleng ut en par bilder, så om de passer til interiøret mitt kan jeg gi deg et bud.
ole_m7 Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Skrevet Desember 1, 2008 Dårlig bilde men. Selges dyrest mulig hehe
S.Hafsmo Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 er det memory på dem? gidder du å ta bilde av justeringsmulighetene? hva kan frakta bli på noe slikt?
ole_m7 Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Skrevet Desember 1, 2008 Orker ikke gå ut å ta bilde av det, men er samme som e32. Er opp/ned på hele setet, opp/ned med nakkestøtte, varme i to trinn, tilt og vipp. Er alt bortsett fra korsryggstøtte. Frakt tør jeg ikke tenke på. Hva ville du eventuelt gitt for de?
S.Nilsen Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 Dårlig bilde men. Selges dyrest mulig hehe De derre passer jo med det du har fra før hafsmo
S.Hafsmo Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 det var akkurat det de gjorde, så det hadde gjort seg med nye elektriske. er litt vanskelig å by uten å vite hva frakta blir. må jo nesten sende det på en palle med Tollpost eller Tog? kunne jo selvfølgelig by deg 1500,- inkl frakt. så om frakta var veldig dyr må jeg jo vurdere om jeg kan legge inn et høyere bud.
tofter Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 Jeg kan jo by 1500kr hvis du er villig til å møte meg på gjøvik elns. Er i Hurdal komune du bor?
ole_m7 Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Skrevet Desember 1, 2008 Bor og er endel på årnes nå. Nå er ene motoren til ryggen klikka igjen etter den ble fiksa. Må finne ut av det først.
S.Hafsmo Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 jeg kan ta dem som dem står. 1800,- inkl frakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå