Gå til innhold

Problem med strøm til spiller


 Share

Anbefalte innlegg

Hei hei!

Jeg har et problem med strømmen til spilleren min i min E30. Den får kun strøm når enten parklys eller tenning står på. Det er forsåvidt greit nok, men det irriterende er at hver gang eg skru av tenningen eller parklysene, og så skrur på igjen, så må jeg stille inn alle instillingene på nytt igjen! Sånn er det hver gang, og begynner å bli en smule lei det, for i tillegg så begynner cd platen helt på nytt igjen.

Noen som har hatt samme problem, eller som vet om en god løsning på dette problemet? Takker for alle forslag:)

Mvh Inge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du nok enten koblet feil, eller så er hovedstrøm og minnekabelen koblet sammen til tennig/parklys.

Beror vilken spiller d er, men oftes så har du en svart, en gul,og en rød kabel til spenningen, den røde skal på tenningen og den gule direkte på batteriet, vil du slå på spilleren uten å ha på tenning eller park, så koble den røde sammen med den gule også, men da må du ikke glemme å slå av anlegge når du forlater bilen, dette er grunnet til at d er oppsatt slik. håper dette hjelper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk! Jeg har kun kobla den direkte i stikkene då, men eg har ein styggelig mistanke om at ledningsnett baki i der er det surr i! For jeg prøvde med en ledning direkte fra batteriet til spilleren, og det var jo forsåvidt greit nok det, hadde det ikkje vert for at då sto lyset på i instrumentene hele tiden!:P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...