mrmpower Skrevet November 30, 2008 Share Skrevet November 30, 2008 vet ikke hvor jeg skulle plasere denne hen, det er jo motor:P men la gå er det noen som har savage 3,5 her? prøvd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Har prøvd savage før og det er en veldig allsidig rc-bil syns jeg. Veldig lettkjørte og er suverene ute i terrenget eller på off-road baner. Går til dels ann å gjøre en del høye/lange hopp med de også. Desverre så er de håpløse på asfalt, for de tipper sinnsykt lett når man skal svinge med de, og har du da litt fart så er det ikke mye moro å se den flakse bortover asfalten eller hvor den enn måtte finne på å fyke. Skal du derimot ha en bil som skal være dugende på de fleste underlag, men samtidig holder en knapp på asfaltkjøring så er en Jato 3.3 å anbefale, det har jeg og jeg er veldig fornøyd med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Jeg har en savage 4.6. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 kyosho madforce har jeg. meget bra bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Har selv hatt Savage, men kastet den veggemellom da jeg var dritt lei av å løpe å hente den i hver bidige sving! Kjøpte så Hyper ST som jeg kan anbefale på det sterkeste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 takker for alle svar har hatt en mad force selv, kjempe gøy:) bestilte en savage 3,5 igår kvell:) får vell den om noen dager om jeg sjønner rett så er det vell en 21motor? 3,5cc? 2,5 hk.. gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 skal spare opp litt så skall jeg kjøpe savage xl 5,9 big block:D det må vare rått:D 3,7hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Kjøp Kyosho V-one RR! Den går FAEN meg bra! Hadde en med alt justerbart, carbon chassis osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 har ikke vurdert FG da? som går på 95 blyfri er 80 cm lang og starter å går uten noe tull. det er kjekke biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 tengte jeg måtte prøve savage først har litt sans for dem pappa kjøpte akuratt en hpi hellfire, sparka godt unna den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Kjøp jato 3.3 som jeg har, det er sinnsyk maskin det. 0-100 på 4,2 sekunder, toppfart på over 110km/t og bakhjulstrekk. Går opp på bakhjulene i alle hastigheter, så wheeliebaren som følger med anbefales sterkt å montere bakpå den.. Hvis ikke det er godt nok, så lar seg seg fortsatt gjøre å trimme dem. Samtidig så er det veldig mange justeringsmuligheter, man kan individuelt justere høyden på bilen, camber, toe-in og hvor stivt man ønsker stabilisatorstagene (sitter ett fremme, og ett bak) Mye bil for pengene, er 2 speed "girkasse" på den også, som man kan justere hvor tidlig eller sent man vil ha til å gire. Elektrostart er det også, slipper å drive på å dra i snora hele tiden, bare å putte startern på og trykke på knappen. Som sagt, Jato 3.3 anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 2, 2008 Share Skrevet Desember 2, 2008 Om noen har en motor til savage 4.6, så trenger jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå