diesel_luring Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 Hei.. har kjøpt meg en lynende kvass 316 06 mod touring, men jeg vil ha litt større bremser på den da jeg har påalner om større motor. spørrsmålet lyder da: kan jeg bytte til 330 bremser og calippere uten å bytte noe annet? jeg har da komplett skiver og calippere forran og bak fra en 330. Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar84 Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 mulig du må ha hoved sylynder og bremsekraftforsterker. ikke helt sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diesel_luring Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2008 oki. snakket med koed nå og de mente at det skulle gå bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar84 Skrevet Desember 1, 2008 Share Skrevet Desember 1, 2008 da gjør det sikkert det. lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå