crazymac Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 Heisann.. Hvis jeg skulle valgt å tatt en service på min eldre bmw (316i 1992mod). Vanlige rutiner som oljeskift o.l gjør jeg selv og trenger ikke service til. Men derimot bensintilførsel, elektriske komponenter og annet med motor hadde det vært greit med en service på. Hvor mye tror dere en slik "enkel" service vil komme på enten på merkeverksted eller ett annet sted? Siden bilen er så gammel er det heller ikke interessant å bruke tusenvis av kroner på dette. Takk på forhånd.
Ad|oS Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 Spørsmålet er om du skal gjennomføre service 1 eller 2. Pris på service I er vel rundt 5-6tusen og service II er 8-10. Tror hvertfall at jeg kan huske å ha lest det her inne en gang...
stroker Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 Tror ikke jeg ville kjørt en såpass gammel bil til BMW Det du vil ha sjekket er vel ting de fleste verksteder har greie på, dog til en helt annen timepris enn din BMW dealer Bakgrunnen for min påstand er at bilen din ikke er så hightec som siste generasjon BMW, ergo er det mer "standard mekking" som de fleste verksteder fikser på en sånn bil
crazymac Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Skrevet Desember 1, 2008 Ja, det var det jeg tenkte også... Noen med erfaringer fra kjeder som er greie?
Richie85 Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 Er fryktelig mye du kan selv da.. Hvertfall service.. Hva er det du skal ha sjekket da? Evt kan du få noen til å gjøre dette for deg som ikke er et verksted? Hvor holder du til? Richard
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå