Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å selge mine NYE UBRUKTE SPA Design instrumenter, som er av HØY kvalitet

Jeg ønsker å selge disse samlet, har oljetemperatur, oljetrykk og kjølevannstemperaturmåler. Instrumentene er analoge med tilnærmet org BMW lys i instrumentene. Alle er utstyrt med diode for varsling av overskredet innstilt/programert temp/trykk og har egen innstillingsknapp/

nullstiller. Dvs at i det øyeblikket pila på instrumentet passerer innstilt temperatur, så begynner dioden å lyse nede i hjørnet på instrumentet.

Instrumentene blir brukt i både racing,marine og industri pga sin nøyaktighet, f.eks så har kjølevannstemp.måleren en max feilmargin på 2 grader mellom 0 og 120 graders temp. Disse instr. skal også tåle mye støt og rystelser.

Alle instrumentene har ledningsnett og temp/trykkføler medfølgende.

Selges for 3000,-kr :!:

Jeg kjøpte disse for 5500,-kr, så dette er meget gromme instrumenter.

y1taz768j32mdxwyhyc7.jpg

70cyi87m27iseo372z6t.jpg

nd04c81wcf76cbwoxwda.jpg

PS.instr. holder medfølger ikke, men det er stadard dim på instrumenetene.Så passer i de fleste universalholderne.

• 2 weeks later...
Skrevet
var da en fryktelig ny-pris :)

har du mottatt noen bud?

Ja, koster å være kar.... Dette er jo absolutt topp-produkter og det koster jo :wink:

Blir brukt av flere proffosjonelle racing team, der teller jo pålitelig veldig mye.

Ikke mottat noe bud, men har senket prisen. Så jeg taper jo penger så det holder på disse uansett :cry:

Hvis jeg ikke skal spare de til mitt "fremtidsprosjekt" da..

Skrevet
hva gjør disse bedre en noen til 300 kroner stk ?

Mer pålitelig, tenker jeg :wink: Muligens mer nøyaktig også.

Er nok inne på det vesentlige her, som nevnt tidl. har de f.eks kun en feilmargin på 2 grader mellom 0 og 120 grader. Det har nok neppe instrumenter til 300 kr stk. Samtidig så legger du jo også inn programmerbar varsling her etter eget ønske. Dette er topp of the line komponenter.

Blir nesten som å sammenligne Lada med BMW :wink: Det er som kjent ikke helt det samme :lol: Og det er heller ikke prisklassen :)

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...