wagon Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 Ser det er noen som har litt alkohyler igjen fra helga Var ved Strand idag 1/12 http://www.budstikka.no/sec_nyheter/article213973.ece
deerepower Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 synes det er så mye bmw'er som er innblandet i ting om dagen jeg:P eller er det bare fordi jeg leser om sånne ting her inne på et bmw forum:P
The_transporter Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 stakkars stakkars synes virkelig synd på denne!! tenk å bli behandlet sånn.. bli sittet i og vinglet med av en alkoholisert eier.. det er synd med det men tror denne bilen burde få en bedre eier..
IreneL Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 synes det er så mye bmw'er som er innblandet i ting om dagen jeg:P eller er det bare fordi jeg leser om sånne ting her inne på et bmw forum:P Det er vel helst det at en del aviser liker å skrive om bmw'er... Her for en tid siden så var det stort oppslag i den lokale avisa om at det hadde vært BMW brann! Når det er andre biler som er innblandet så står det ikke Ford brann osv, men da står det kun bilbrann.. Idioti er det å kjøre i fylla..
BMW 2002 Fredrik Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 Fikk litt panikk her om dagan når onkel flasha med langlysa samtidig som saftblanderne var på, blinka bare til siden jeg og bremsa opp. Heldigvis var de ute etter den hvite audaen forran meg som ble styrt av en alkoholpåvirket yngre herremann i en alder av 20 år Trodde først jeg hadde gjort noe serdeles galt
Vegar br. Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 Er ikke det der en M5? til et medlem på her inne? mener han hadde slike uorginale lykter, + at det ellers ser ut som en m5 på bildet..
wagon Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Skrevet Desember 1, 2008 Skimter ikke skiltnr på noen av bildene, men ligner litt en M5. http://www.nettavisen.no/innenriks/iosl ... 440203.ece
mY6 Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 Ser da på bildet fra Budstikka at det ikke er en M5.
Vegar br. Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 ja, det var jo en som anskaffet seg en m5 for ikke så lenge siden her.. samma farge (mener jeg) og samme typen uorginale lykter.. har ikke lyktes i å finne tråden men..
caaatooo Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 Fikk litt panikk her om dagan når onkel flasha med langlysa samtidig som saftblanderne var på, blinka bare til siden jeg og bremsa opp. Heldigvis var de ute etter den hvite audaen forran meg som ble styrt av en alkoholpåvirket yngre herremann i en alder av 20 år Trodde først jeg hadde gjort noe serdeles galt Unnskyld OT, men hvilken ung herremann snakker vi om her..?
Vegar br. Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 Ser da på bildet fra Budstikka at det ikke er en M5. mulig det, hur då?
deerepower Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 hehe skilt nr er sånn akkuratt gjemt på begge bildene:P nesten irriterende:P
///Mysild Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 godt de blir tatt! alkohol/rus og bilkjøring hører ikke sammen... respektløs for andre som ferdes på veien!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå