ruberhai Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 Selger denne da jeg allerede har spiller i bila og ikke fikk bruk for den Helt ny og ubrukt Denver bilstereo med skjerm selges! Spiller CD, CD-R/RW, DVD, DVD-R/RW, DVD+R/RW, MP3, MPEG-4, DivX, VCD, SVCD, JPEG, WMA. Digital RDS-radio med 3" TFT-skjerm, innebygd DVD og minnekortleser. Fjernkotroll følger med! Justerbar motorisert frontpanel som kan stilles inn i 5 ulike nivåer, samt tas løs slik at du kan se på DVD i baksetet og lytte på radio i forsetet! Spiller de fleste formater, eksempelvis CD, MP3 og DVD. innebygd Dolby Digital Decoder. Elektronisk volumkontroll. Programmerbar opp til 18 kanaler. Nå kan du ha et multimediasenter i din egen bil! Tar like stor plass som en vanlig cd-spiller, så passer rett inn i alle biler! http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15678519
ruberhai Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Skrevet Desember 2, 2008 vrenger stemmen? en jeg kjenner har samme spiller, han er strålende fornøyd med den, han som anbefalte meg å kjøpe den
ruberhai Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Skrevet Desember 3, 2008 Er ikke desperat for å få solgt den til en tredel av nypris:) Er billig nok med 1500, og siden det snart er jul, spander jeg frakten!
Astri Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 Bytte i en clarion cd spiller med usb, aux og mp3???
ruberhai Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Skrevet Desember 3, 2008 Sorry, men som sakt trenger jeg ikke spiller da jeg allerede har spiller i bilen, derfor jeg selger den
ruberhai Skrevet Desember 9, 2008 Forfatter Skrevet Desember 9, 2008 ingen som har lyst å gi noen en hærlig julegave? eventuelt til seg selv ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå