525i1991 Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 Hvor mange liter er igjen på tanken når lampa lyser?
5 serie Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 Hvor mange liter er igjen på tanken når lampa lyser? fem seks liter er vanligvis igjen når bensinlampen lyser.
MGR Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 ikke så mye vel.. min var tom. fylte på 5 liter, og da gikk den ei god stund før det begynte å lyse.. så jeg tipper 3 liter ca:P
Hauso Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 jøss lyser den også? da tror jeg det er noe galt med min:p hvor langt nede er den før den skal lyse da?
MGR Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 jøss lyser den også? da tror jeg det er noe galt med min:p hvor langt nede er den før den skal lyse da? nedpå det røde:P eller litt etter den har kommet ned dit:P
Hauso Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 okei, da kan det hende den funker:P har alltid fyllt når den har vært på R-streken jeg:p det røde ser så skummelt ut:P takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå