Ivanrogov Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 Kunne tenkt meg; COD det nyeste, eller nest nyeste. Gears 2 James Bond, det nye spillet Fallout 3 Guitarhero med gitar. (helst trådløs) Kom med forslag. (finner ingen xbox forum som er oppdatert siste 2mnd)
Ivanrogov Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Skrevet Desember 2, 2008 Vil helst bytte jeg.. Har du noe spennende? Grid er usansynlig konge spill. Driftinga er knall
mAZE Skrevet Desember 2, 2008 Skrevet Desember 2, 2008 Skjønner ikke at du gadd å gå gjennom Far Cry 2.. Har spillt det til 25% ca, og er rett og slett dritlei. De forbanna vaktpostene. James Bond er underholdende, ikke det beste spillet jeg har spillt, men er helt greit tidsfordriv. Grid er ikke dumt det nei, har dessverre ikke spillt det mye. Fallout 3 har jeg også spillt litt, og det ser veldig bra ut. COD 4 har jeg gått gjennom, og det var veldig bra. Likte det godt. Gears of war 2 har jeg også.. ... Vet ikke om Xbox'n din funker med "backup"-dvd'r jeg? Om så, så kan jo alltids du "låne" backup'r av meg.
Ivanrogov Skrevet Desember 2, 2008 Forfatter Skrevet Desember 2, 2008 Altså, chip? Skulle gjerne hatt det. Usikker på hvordan jeg gjør det/skaffer det. (helt blank her) Farcry ble litt mer morro med nye våpen, nytt kart (40%) ca. Bruk buss og elvene istede for vei! Spill ikke på easy! Om du har james, cod eller gears orginal så er jeg interesert i de !
StianA Skrevet Desember 2, 2008 Skrevet Desember 2, 2008 hei har du lyst å bytte GRID mot en av følgende? colin mcrea Dirt eller: PGR3 ?
MGR Skrevet Desember 2, 2008 Skrevet Desember 2, 2008 på blant annet gamestop her på lillehammer, selger de brukte spill, og kjøper din, og er sikkert flere i landet som gjør det samme:) call of duty world at war er å ambefale! er konge spill! jeg har spilt enern en del.. og minner litt om det.. bare at det nye er mye bedre!
Ivanrogov Skrevet Desember 3, 2008 Forfatter Skrevet Desember 3, 2008 ja, har gamestop et par mil unna. Men er ingen bra priser på brukbare spill der. Er det ingen brukbare xbox forum? Savner psforumet nå!
FEDNO Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 jeg har er lite overskuds lager på ps2 og 360 spill. kan nevne noe jeg har.. Gears of war PGR 3 crackdown assassins creed lost planet. og til ps 2 har jeg egnetlig en haug med fotball spill...
mAZE Skrevet Desember 3, 2008 Skrevet Desember 3, 2008 Har dessverre kun backuper. De originale har "ødelagte"....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå