Gå til innhold

94` ///M-Tech E36 Coupe! Da var den solgt gitt!

Anbefalte innlegg

• Svar 262
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

grome felger du har planer om. prisen er det heler ikke å si noe på;)

har faktisk planer om slike selv, men vart litt usiker nå. vil ikke kopiere heller:D

Skrevet

Nå begynner jeg og tvile igjen , om ikke 19 blir for stort på E36!?

Noen som har peiling? Har jo justerbart senkesett, så ikke noe problem med klaring osv :o

Skrevet

jeg har 9,5 og 8,5 19" på min, med et35. Bedøm selv. Jeg synes ikke det er for stort. Men med så mye senk som jeg har så går fuksjonaliteten ned noen hakk. Kan ikkj ha 3 pers i baksetet for å si d sånn :wink:

1ywyj9yiivo6fivt3jpm.jpg

Skrevet

personlig så syns jeg 18" er stort nok på e36, 19" blir for stort til at jeg syns det er pent på e36, men du må nesten finne det du liker best :)

Skrevet

Nydelig skute :D

Når det gjeder felg størrelse, så er smaken som baken.. Men 17 ville jeg gått for :wink: 19 blir for stort, gummien blir jo minimal, så er jo fort gjordt å slå felgene skeive hvis man treffer de rette hulla :P

Skrevet

Hmm, Ble veldig stort med di felgene der ,men stillig da!Med tanke på at jeg skal ha komfort også,så lurer jeg på om jeg skal gå for 18 tommere!

Lurer på om jeg skal gå for Hartge Replika 8.5 og 9.5 ,18 tommere som Gs selger!

Skrevet

Få slengt ut masse bilder når du får de!!:D bilen din var MØKK fin rett å slett:) men hvordan passer den mtech II vingen sedan egentlig? har noen noe bilder av det? vurderer spoiler og m3 styling til bimmer'n til sommeren, m3 styling rundt om blir det uansett:D men må finne en spoiler som passer sedan. noen forslag noen?:) btw, igjen.. utrolig flott bil du har:D

Skrevet
Få slengt ut masse bilder når du får de!!:D bilen din var MØKK fin rett å slett:) men hvordan passer den mtech II vingen sedan egentlig? har noen noe bilder av det? vurderer spoiler og m3 styling til bimmer'n til sommeren, m3 styling rundt om blir det uansett:D men må finne en spoiler som passer sedan. noen forslag noen?:) btw, igjen.. utrolig flott bil du har:D

Takk :wink: Skal slenge ut masse bilder vettu:P

Vet ikke om den passer sedan ,men er jo mange tøffe vinger rundtom 8)

M-tech som gjelder :wink:

Skrevet

18" blir aldri feil.. Passelig dersom du vil ha en clean look på den der..

Forøvrig tror jeg også 9,5" med Et46 blir i nærmeste laget på innsiden gitt.. Syns du droppa det, skulle vært artig å se, men jeg tror IKKE jeg har 1 3/4" å gå på på innsiden av mine felger med Et0 så spørs om de felgene kan brukes på en 3 serie altså..

Morstan: Få vinger som passer egentlig.. Nesten bare like greitt å la være dersom du ikke går for GT vingen..

Skrevet
18" blir aldri feil.. Passelig dersom du vil ha en clean look på den der..

Forøvrig tror jeg også 9,5" med Et46 blir i nærmeste laget på innsiden gitt.. Syns du droppa det, skulle vært artig å se, men jeg tror IKKE jeg har 1 3/4" å gå på på innsiden av mine felger med Et0 så spørs om de felgene kan brukes på en 3 serie altså..

Morstan: Få vinger som passer egentlig.. Nesten bare like greitt å la være dersom du ikke går for GT vingen..

Da var felger bestilt!

Ble Hartge fra Gs

8,5X18 med 225/40-18 Et 33

9,5X18 med 255/35-18 Et 39

så håper med litt strekk at det skal gå 8)

Låner bilde jeg :wink:

Henter dem til helgen :lol::lol:

e7dt0m8i42vyzyfz9lt3.jpg

4pavxn1yhwhf8urb1jrl.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...