lunde Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 Halloisen! Hadde ikke noe og finner på idag ,så da tok jeg heller fatt og fikk laget meg en prosjekt tråd Kjøpte denne bilen på 15.09.07,meg og lloydsb var og henta den av en hyggelig kar fra stavanger! Dette er altså en 94`E36 320 Coupe,og var veldig førnøyd med kjøpet! Bilen ern forresten nettopp godkjent nå så neste godkjenning er i 2010! Fargen er Brokatrot Metallic Pearlcolor 259 Etter som jeg har hatt den har jeg byttet diverse slittedeler osv.. Bilen har fått montert Full ///Mtech styling+ Vinge! Bilen har også Mtech// Sporst skinn med armlen og hattehylle med gardin osv! Taktrekket har fått et par strøk med svart lakk! Bilen har fått montert Hartge Replika felger med 8.5x18 fremme og 9.5x18 bak med 255/35-18 Vasker vell bilen anne hver dag tenker jeg ,så den blir godt tatt vare på! To do list! Gjort To do [b]Bilen har fått montert Hartge Replika Nye Blinklys(0) Første prioritert er senksett! Montere Mtech-lister(x) Full Mtech Sideskjøter,bakfanger,framfanger,speil(x) Ny 97` facelift grillramme med nyrer(x) Orginale ///M-Tech baklykter(X)[/] Gt II vinge med bremselys(x)Fullt M-Tech sportsskinn(x) 6000k i fjern,nær og tåke!(0) CCFL 6000-8000K(0) Justerbart Senkesett fra FK(X) Bytte selen på begge side framme(0) Bytte dørpakningene(X) Ta lakkrens samt en ordentlig polering med ordentlige produkter(0) Pussing/-lakking av bremsekalippere(x) Bytte dørheis passajerside(0) Bytte wire takluke(0) Nye dekk(0)Nye skilter med flagg(0) M3 splittere(0) Montere fult ///M pedalssett, fothviler og brekk (0) Bytte ratt(0) Nytt Effektannlegg(0) 21.04.09
lunde Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Skrevet Desember 1, 2008 Sist lørdag satt vi på sideskjørte og her er noen bilder fra det! Mal og oppboring Fram med neglelakken Ferdig
lloydsb Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 se der ja! Blir bra christian... ligne noe nå Dette tør jeg og påstå at er en av de sprekere orginale 320'ene som er på forumet! Går godt til å være 320. Parker min.
///Mysild Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 hmmmm... definer sprek? kappet med en annen 320 jeg da tok den, selv om jeg har litt større dekk
lloydsb Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 hmmmm... definer sprek? kappet med en annen 320 jeg da tok den, selv om jeg har litt større dekk prøv mot lunde. Tar du han, kan du få felgene hans
///Mysild Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 hmmmm... definer sprek? kappet med en annen 320 jeg da tok den, selv om jeg har litt større dekk prøv mot lunde. Tar du han, kan du få felgene hans hva har han gjort med den da? btw lunde! det heter prosjekt
lunde Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Skrevet Desember 1, 2008 Har ikke gjort noe spess med den... Bare den har nok ikke mye katelysator igjen+ bilen virker mye sprekere faktisk en andre 320 her i byen!Glemte og si at det sitter 325 diff på!
///Mysild Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 aha! der har vi det! du kan dra den lenger på girene vettu mer km per gir skal nok få på en slik i vinter jeg også.. har du brems på den?
lunde Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Skrevet Desember 1, 2008 Men det er ikke bare det..Den virker mye friskere og er raskere i responsen,men uasnsett, samma det... Har ikke brems nei
///Mysild Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 oki... du får jo litt annen utveksling så... greiere å kjøre med til vanlig
lunde Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Skrevet Desember 1, 2008 Myyye bedere og kjøre med...320 diffen er altfor lavt dreva
///Mysild Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 ja, har en slik stående hos øystein... får bort å hente den... har snart vært der i 9 måneder hehe...
lunde Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Skrevet Desember 1, 2008 Får bare håpe at det ikke er din som står på min da:P Kjøpte min av øystein Brems eller?
///Mysild Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 nope... hmmm... får vel ta en prat med han... hehe... når kjøpte du den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå