lunde Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Skrevet Desember 4, 2008 Bilen er skrudd opp 10 mm framme, for ble for lavt!(Dette er gjort før jeg tok di bildene øverst på siden, så det er den høyden jeg kjører med) Som det står på første side skal jeg sette på andre blinklys, men har ikke skaffet enda.. Skal nok ikke sote fronlyktene ,men sort grill kanskje CCFL ringer skal også skaffes
lunde Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Skrevet Desember 4, 2008 Sånn som den er på di øverste bildene som jeg tok er akkurat passe tommy
lunde Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Skrevet Desember 4, 2008 Er ikke der og skrur noe,men er med i den gjengen ja,,,
lunde Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Skrevet Desember 4, 2008 3700 i måneden delt på 9= ikke dyrt lenger
lloydsb Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 er du på jåbek å skrur du? Vestnes auto (Min garasje)
m-alpin Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 har han mere der oppe da som er sperret av fra dere?hehe
lunde Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Skrevet Desember 4, 2008 Hehe...du er gøy du Redd for at pluselig bilen din er en delebil vist den står til lagring der? :lol:Kan sikkert ordne en plass til deg innerst innni i hjørne Vet ikke om noen andre plasser nei
lloydsb Skrevet Desember 4, 2008 Skrevet Desember 4, 2008 har han mere der oppe da som er sperret av fra dere?hehe cirka 300m2 totalt en båt og en campingbil.. men 300 m2 så men en båt på cirka 40" fot, en campingbil. 2 stk sierra, 1 stk opel omega.. 4-5 dele motorer og masse deler.. Samt den jevla bua de snekkrer opp. bare den er 30 m2 cirka. Det meste ligger strødd rundt.. Alt som er der oppe er løene sladde biler.. Er ikke den beste plassen og stå får litt fin skuring da alt blir rota i og ting er overalt.. Skjønner du?
lunde Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Skrevet Desember 4, 2008 Vi har en camping bil der oppe til lagring , den er like fin den
lunde Skrevet Desember 4, 2008 Forfatter Skrevet Desember 4, 2008 Jaja, lloyd du er bare misunnelig Neida, er mye dritt der oppe men blir bra når den bua på 40 kvaderat med bar osv blir ferdig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå